Skip to main content

Goedenavond,

Ik krijg een herinnering van KPN dat de experiabox nog niet in jullie bezit is.

Deze is al meegenomen door de service monteur,deze man kwam hier de glasvezel aansluiten,dus had ook de nieuwe box mee.

Op de factuur staat ook dat deze is ingenomen door deze beste man.

Vr groet

A de vries.

Dit moet in de meeste gevallen geen probleem zijn. Vul je profiel in zodat een medewerker dit intern kan oplossen en je geen herinneringen meer krijgt.


Goedemorgen @vwarno en welkom hier op het forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en goed dat je hier melding van maakt. Ik zag dat je je profiel al had ingevuld waarvoor dank; ik heb mijn collega's die hier over gaan een mail gestuurd en daarin de situatie toegelicht. Je zou vanaf nu geen onterechte herinneringen meer moeten ontvangen met het verzoek om de Experia Box te retourneren. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!


goede avond

 nu 2 x mail en ook een brief van KPN ontvangen. over retour zenden van TV ontvanger en Modem maar beide zijn de monteur van KPN mee terug genomen.

 

Ik neem aan dat deze( monteur KPN) dat ook terug meld, en dat de klant niet meer hier over wordt gemaild of per post aan wordt herinnerd.

 


goede avond

 nu 2 x mail en ook een brief van KPN ontvangen. over retour zenden van TV ontvanger en Modem maar beide zijn de monteur van KPN mee terug genomen.

 

Ik neem aan dat deze( monteur KPN) dat ook terug meld, en dat de klant niet meer hier over wordt gemaild of per post aan wordt herinnerd.

 

Yes, je mag deze brief in principe als niet verzonden beschouwen! Mocht je later onverhoopt toch nogmaals bericht krijgen, laat me dit dan via deze weg weten.