Skip to main content

Hoe kom ik aan een muurbeugel voor mijn xperiabox v10? 
Wegens wat wijzigingen in het interieur zou ik hem op willen hangen.

 

Heb hem nog in de Telfort tijd ontvangen en kan de beugel nergens vinden. (Er zit ook geen voet aan de modem, hij ligt op de vensterbank zogezegd).

Goedemorgen @Sjefman, de muurbeugel kan ik je bestellen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik het voor je regelen. Geef mij even een seintje als je profiel is ingevuld. 


Goedemorgen @Sjefman, de muurbeugel kan ik je bestellen. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik het voor je regelen. Geef mij even een seintje als je profiel is ingevuld. 

 

Ik heb alles wat ik kan aangevuld. Zou niet weten wat ik nog meer kan toevoegen?

 

Zou fijn zijn om er één te ontvangen in ieder geval. 


Er komt een muurbeugel jouw kant op @Sjefman, zal per briefpost worden bezorgd in de komende dagen. 


Fantastisch, dank u!


Zaterdag j.l. heb ik de Experia Box v10 ontvangen. Nu ontbreekt echter de muurbeugel/voet.


Hallo @Patrick1954 , gaat het om de Experia box v10 of de v10A ?

De v10A heeft geen ophangbeugel, maar een vaste voet en ophangpunten aan de achterzijde.
Bij de v10 hoort de voet/beugel standaard in de doos te zitten.
Als die ontbreekt, vul dan jouw forumprofiel in. Dan kan een moderator er één toesturen.


Bedankt voor je reactie. Het gaat over de v10 en hij zat helaas niet in de doos…. Ik heb het forum profiel inmiddels ingevuld.


Dat is mooi @Patrick1954 , nog even geduld.
Afhankelijk van de drukte reageert een moderator binnen een paar dagen.


Goedenavond @RBxx. Bedankt voor je bericht en genomen actie.


Muurbeugel komt jouw kant op @Patrick1954 


@Jeroen_dB dat is goed nieuws, bedankt!