Skip to main content

Ineens gistermiddag rond 17.00 geen wifi meer . We hebben jullie gebeld hierover en alles uitgevoerd.  Ee wordt nu een nieuwe experia box opgestuurd.  Ivm wat vaker voorkomt als ik dit forum lees ...rood internet lampje op de experia v10.

Alleen wat ik erg vervelend vond want we hadden liever dat het zsm opgelost was , en dat zou een monteur kunnen zijn ....maar de mevr in kwestie sprak over  eventuele  kosten.  Ik verbaas mij hierover voor iets waar wij niets aan kunnen doen. Dus hebben we gekozen voor de omweg om eerst een andere box te doen. Ondertussen kunnen wij niks. Aangezien er veel thuis gewerkt moet worden is dit wel een probleem .

 Ik lees dat het bij andere soms vanzelf oplost , het is nu de volgende morgen en nog steeds een rood lampje ....  hebben jullie misschoen nog een tip of iemand zodat we weer wat kunnen doen ? 

Zet de Experiabox uit en wacht 1 minuut en zet deze dan weer aan. Controleer of je stekkertjes goed zitten in de Experiabox.

Overigens ik verwacht dat dit al gevraagd is toen je belde met de helpdesk gisteren.

Ik zou voor een monteur hebben gekozen wanneer internet zo belangrijk is.


Alles gedaan , geen budget voor


@Rpb85 Welkom op het forum.

Wat irritant dat je internet er nu uitligt. Het kan zijn dat de experiabox de geest heeft gegeven en dan is een nieuwe box een goede beslissing.

Een monteur is gratis als het probleem aan onze kant veroorzaakt wordt. Mocht het issue komen doordat bijvoorbeeld de hond de dsl kabel heeft doorgeknaagd, liggen de kosten uiteraard bij jou. We proberen dit zoveel mogelijk uit te sluiten door eerst telefonisch een analyse te doen en bepaalde zaken uit te sluiten.

We kunnen vaak de volgende dag al een nieuw modem bij de klant krijgen. Is dit bij jou ook het geval? Ligt er vanmiddag iets klaar?


We hebben geen hond en ik heb de kabels controleert en heb geen breuk of defect of iets dergelijks kunnen vinden.

het is gewoon raar dat het op zomaar ineens niet meer doet . Zo wordt thuis werken erg lastig!!!!!!


@Rpb85 : Wanneer komt die nieuwe experiabox? Is daar wat over bekend?

Heb je trouwens ook particuliere mobiele nummers van KPN? Kun je in dat geval je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Vanmiddag ligt er niks klaar voor ons , degene die we gister aan de telefoon had zei dat we pas maandag een nieuwe box zouden krijgen 


Als jij particuliere mobiele nummers bij KPN hebt, kan ik daar een gratis, grote bundel opzetten. 

Mocht dit het geval zijn, kun je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Waar kan ik dat precies doen?profiel aanvullen?


Heb onze profiel aangevuld via KPN.com


Als je hier op klikt: https://forum.kpn.com/settings/profile

Kun je daar je profiel invullen inclusief mobiele nummer(s)

Daarna niet vergeten om het op te slaan en mij daarna een seintje te geven. :-)


Ik heb mijn profiel aangevuld , maar mijn vrouw haar nummer ? Er stond nergens waar ik die moest invullen?


Bij persoonlijke opmerkingen. Ook dat is alleen te zien voor voor je zelf en de medewerker.


@Rpb85 : het nummer dat eindigt op: 355 heeft nu in ieder geval 50GB.

 

Je kunt het nummer van je vrouw gewoon in het laatste veld invullen. (niet vergeten daarna op te slaan) Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt?


Heb het gedaan en heb een sms’je gekregen van kpn dat de mobiele nummers op onze adres MB’s zijn opgehoogd ivm geen internet verbinding . Ik hoop dat de experimenten box en maandag is en dat het internet het dan gewoon weer doet .

Erwin bedankt voor de hulp tot zover.

mvg Binsar


Heb het gedaan en heb een sms’je gekregen van kpn dat de mobiele nummers op onze adres MB’s zijn opgehoogd ivm geen internet verbinding . Ik hoop dat de experimenten box en maandag is en dat het internet het dan gewoon weer doet .

Erwin bedankt voor de hulp tot zover.

mvg Binsar

Dat hoop ik ook! Ik heb ook een bundel op het andere nummer bijgeschreven. 

Mocht het volgende week niet opgelost zijn en er is onduidelijkheid, laat het hier weten. Dan duik ik er voor jou in.


Beste Erwin , 

We hebben gister via de post geen experia  box  gekregen . Kun je nakijken of deze wel naar ons is verzonden? En alsnog 1 opsturen als het niet verzonden is ?

mvg Binsar


Ai, dat is een rare gang van  zaken. Ik zie dat mijn collega een bepaalde logistieke afdeling heeft aangeschreven. Ik ben daar nu aan het informeren.

Als dat niks wordt regel ik zo snel mogelijk zelf een nieuw modem voor jou. Ik kom er later vandaag op terug.


We hebben gisteren  later op de dag een bericht gekregen dat we hem vandaag kunnen omruilen ! Super fijn en nu hopen dat het werkt 😉


Dat gaat het nu vast goed!


Beste Erwin , 

We hebben de nieuwe experiabox gehaald en geïnstalleerd en hebben weer Internet en WiFi .

blij dat alles het weer doet. Dank je wel voor je hulp Erwin.

 

mvg Binsar


Graag gedaan. Mocht er onverhoopt ooit weer iets mis gaan, laat het mij hier weten.


@Erwin_  daar zijn we weer , sinds deze ochtend brand het lampje rood van de experia box v10 a . Alles wat we konden doen hebben we gedaan . 

Geen kapotte kabele, Reset, stroom eraf ... dus we hebben nu weer geen idee wat er nu weer is . We hebben vandaag wel afspraken buiten de deur maar hebben het in de middag wel weer nodig . 

Wat kunnen we nu doen om te zorgen dat wel weer gaat werken. 

 

 

En sinds we dit apparaat hebben is de internet verbinding in een beneden ruimte in ons huis ook weer slechter dan eerst .  


Hoi @Rpb85 . Erg vervelend dat er alweer storing is.

Mijn meting laat zien dat er iets in het KPN domein misgaat. We hebben samen een afspraak gemaakt om een monteur te laten komen.

Laat je weten hoe het afloopt?


@Erwin_  hai , ik werd net gebeld en het bleek inderdaad iets buiten het huis te zijn. Het is opgelost! Dus we zijn weer super blij! Weer nogmaals bedankt voor alle hulp !! 

 

Groetjes!


Gelukkig maar. Laten we hopen dat het nu stabiel blijft. 

Als er toch iets mis gaat, weet je mij te vinden.