Skip to main content
Beantwoord

Experiabox v10A gaat niet meer aan

• March 27, 2023
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Mijn Experabox v10A gaat sinds vandaag niet meer aan. Er is sinds gisteren niet veranderd aan mijn thuisnetwerk. Het zou aan de stroomadapter kunnen liggen, maar dat weet ik niet zeker. Als ik de Experiabox aanzet, brandt er ongeveer 1/10 van een seconde een zwak lichtje aan de voorkant van de box, en vervolgens gebeurt er niets.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @CPP Amsterdam, dat klinkt als een defect apparaat. Je kunt gelukkig kosteloos een nieuwe krijgen. Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen . KPN is hiervoor bereikbaar via 0800-0402 (gratis nummer). Ik zie ook dat er gisteren contact is geweest en dat er een nieuwe modem jouw kant op komt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2023

Hallo @CPP Amsterdam, dat klinkt als een defect apparaat. Je kunt gelukkig kosteloos een nieuwe krijgen. Het snelste in om hiervoor met KPN te bellen . KPN is hiervoor bereikbaar via 0800-0402 (gratis nummer). Ik zie ook dat er gisteren contact is geweest en dat er een nieuwe modem jouw kant op komt.Â