Skip to main content

Beste...,

Na een domme ik die mijn modum via Oxxio die aangesloten zit via KPN al had aangesloten een dag voor het contract, heeft de modem het oude profiel geladen..

Fast forward, ik heb nu een oudere modem gekregen (wel nog de v10a) die van Telfort af kwam zonder de Ipv4/6 en DNS optie om zelf dat in te instellen.

Ik was daarom benieuwd of de firmwareversie wel up to date was; v6.00.32 build135

 

Hoor het graag!

Reset het modem eens door 10 sec het resetgaatje achterop het modem in te drukken en mocht het dan nog niet werken dan aan de OXIO bel trekken 

 


Dit kwam ik tegen betreffende de firmware die lijkt mij ouder dan die jij hebt

 

 


Fijn dat iemand even mijn vraag aanpast, maar zou wel handig zijn als diegene ook de vraag uit mijn tekst over neemt en er niks raars van maakt…

Iemand van het KPN team die een reactie heeft?..


Goedemiddag @TimMonningh, welkom op het forum!
De meest recente versie van de software van de V10a is momenteel v5.00.43_build448. dus de firmware die jij hebt is inderdaad een oudere!
Als je de experiabox op de Oxxio of Telfort lijn actief hebt gehad zal hij de Oxxio of Telfort firmware hebben gedownload.
Gelukkig is hier een oplossing voor.
Bij de V10a kun je ook de firmware opnieuw op laten halen. De knoppencombinatie bij de V10A is hiervoor als volgt:

Reset knop+wps-knop 7 seconden indrukken. Hierna gaat hij alles opnieuw ophalen en installeren. Dit kan een half uur tot een uur duren.


@Thomas dit heeft helaas niet gewerkt. Wat nu?


@TimMonningh, is het resetten niet gelukt of heeft je experiabox de oude software weer opgehaald?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@TimMonningh ik heb niets meer van je gehoord, heb je nog een oplossing kunnen vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!