Skip to main content

Goedenavond,

 

ik heb een Experiabox V10a die ik wil ophangen. Helaas is de ophangbeugel zoekgeraakt. Is het mogelijk dat u mij een beugel levert?

 

Met vriendelijke groet, 

Marianne

Heb je een V10a dan is het sterk dat de ophangbeugel zoekgeraakt zou zijn, die zit er namelijk niet bij.

De V10a heeft aan de achter bovenkant twee sleufgaten waarmee je hem met 2 schroeven in de muur aan kan hangen, de voetsteun zorgt er voor dat de kabels niet klem komen te zitten.

 


Dit staat in de handleiding:

Beste locatie voor het modem

Internet | Experia Box v10A 

Terug naar overzicht | 

Voor een optimale Wifi-verbinding hebben we drie tips:

    • Zet de KPN Experia Box vrij en niet onder of achter andere objecten
    • Als je de KPN Experia Box in de meterkast wil plaatsen, hang deze dan zo hoog mogelijk op. Hiervoor zitten twee schroefgaatjes in het modem of gebruik bijbehorende ophangbeugel
    • Zet storende apparaten, zoals magnetrons en babyfoons, niet in de buurt van het modem

Dus vandaar mijn vraag of ik een nieuwe beugel kan krijgen.


Hier hebben we nooit een beugel voor gehad. 2 lange schroeven, daar hangt ie op.

 


Oké. Dankjewel.


De beugel hoort bij de V10 en misschien wel meerdere eerdere boxen, de beschrijving geld voor meerder experia boxen, ietwat ongelukkig omschreven maar het is schroefgaatje OF beugel, niet beide.

@DennisA78 Schroeven kunnen ook kort zijn, als de box maar stevig genoeg hangt.:wink: