Skip to main content

Hoi,

Ik ben in mei nieuwe klant geworden en had verwacht de Experiabox v12 te ontvangen. Dat lees ik ook op de website. Maar ik heb de oude 10A ontvangen. 

 

Groet,

Natasja

Dat wordt inderdaad vermeld op de site …

 ... en dus zou je mogen verwachten dat dat dan ook nagekomen wordt.


Dit was net in de overgangsperiode. Ik vermoed dat je daarom een v10a hebt gekregen in mei. 


De uitrol van de Box 12 is pas rond 18 juni begonnen (bron) en ook zijn er nog andere redenen om geen Box 12 te krijgen (pairbonding/SIB wordt niet ondersteund).


Hallo @Nassie , de V10a is niet oud, wordt nog steeds standaard uitgeleverd.

 


HI Nassie, ik heb dat ook besteld icm een zakelijk nieuw abonnement. Ik hier specifiek om gevraagd in het aankoop traject en dat hebben ze bevestigd. Ook de optie op de website bij de router (zonder of met xtra super wifi punten). Maar tot op heden niks ontvangen.

ik heb net een klacht ingediend mocht je een goede reden hebben dan kan je die hier melden en wordt je door een externe organisatie https://www.degeschillencommissie.nl/ geholpen.

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm


Hallo @Dennis van zessen beter is het je vraag te stellen bij de zakelijke helpdesk als zakelijke klant.

Dit is een consumentenforum.

 


wat det jou denken dat ik dat niet gedaan heb? ik kom daar geen steek verder mr Wijsgeer.


Ha @Dennis van zessen, JanD probeert jou alleen maar zo snel mogelijk verder te helpen. Ik zie niet meteen een topic van jou op het zakelijke forum, wat hebben mijn collega's je daar dan verteld? Ik ga er vanuit dat mijn collega's naar aanleiding van jouw klacht sowieso contact met je op gaan nemen. 


Hi Marcia, 

jouw collega van inkoop heeft aangegeven dat de nieuwe experimenten V12 ook opgestuurd wordt. Dus heb ik dat tijdens het abonnement confirmation op haar advies aangeklikt. Vervolgens interpreteerd kpn dat het een omzetting van abonnement is. Dat klopt niet want in een zakelijk abonnement zit bijv ook Office 365 , e.A. Software. 
vanmiddag is er iemand geweest omdat mijn WiFi er na 9 sept (contract Live) steeds uitvalt. Vlgs kpn een software issue, maar de monteur zei dat is onzin je moet de WiFi versterkers eraf halen. Grrr die zijn van kpn! Vlgs de service afdeling zit het in de software update , bij sommige routers hebben ze dit maar dat weet niet iedereen van kpn. Kortom uren aan de lijn, monteur geweest, 50 euro betalen voor de monteur die 10 min geweest is en nog niks. … ik geef het op


Hallo @DZE en @Dennis van zessen , = 1 persoon/zaak volgens mij.

Kortom uren aan de lijn, monteur geweest, 50 euro betalen voor de monteur die 10 min geweest is en nog niks. …

Gelukkig kun je de BTW als zakelijke klant in mindering brengen, dat scheelt weer.:relaxed:


Hallo @DZE en @Dennis van zessen , = 1 persoon/zaak volgens mij.

Kortom uren aan de lijn, monteur geweest, 50 euro betalen voor de monteur die 10 min geweest is en nog niks. …

Gelukkig kun je de BTW als zakelijke klant in mindering brengen, dat scheelt weer.:relaxed:

😂 je blijft toch geld hè💡 maar toch een paar euro minder naar de belastinggraaiers