Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

Ik zou graag een oplossing willen hebben voor het verschijnsel dat mijn experiabox v7 bijna elke dag gereset moet worden. Een jaar geleden was dat nog slechts één keer per week, nu is dat inmiddels opgelopen tot minimaal één keer per dag. Probleem is dat het geheel vast zit: geen Internet, geen TV en geen WIFI. Na het resetten gaat het wel weer een tijdje goed.

Ik vermoed dat de experiabox v7 waarschijnlijk aan het eind van zijn technische levensduur is gekomen. Kan ik mijn v7 omruilen?

Met vriendelijke groet,

Marcel

Kijk hier


Deze link ruilt alleen oude tv ontvangers om. Voor zover ik weet geen oude Experiabox. 

Je kunt beter bellen naar 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

Of wacht hier op het forum totdat er een KPN medewerker reageert.


Goedemiddag @MarcelTenHave en van harte welkom! 

Ja, hoor: een V7 modem kan omgeruild worden. Is het al gelukt via onze klantenservice? Zo niet, dan zie ik graag een ingevuld Forum profiel, dan maak ik het alsnog in orde voor jou!
Ik heb de volgende gegevens van jou nodig:  graag jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!