Skip to main content

Hoi, 

 

Modem wordt warm en geel

Bij de gele plek gloeiend

warm

Vul je profiel even aan en de kans is groot dat medewerkers een nieuw modem opsturen. Bellen met 0800-0402 kan ook, alleen zien zij dan de foto niet.


Hallo @Shitzu 

Dit is de Experia Box v7 (ZXV10 H220N). Dit modem vertoont deze problemen regelmatig en wordt daarom door KPN altijd direct omgewisseld. Het snelste gaat dit via 0800-0402. Een KPN moderator kan het hier op het forum ook regelen, maar door de drukte kan een reactie een paar dagen duren.


Je kan het ook zelf regelen op deze Website van KPN. Gaat nog sneller als bellen en wachten op een moderator.


Hoi @Shitzu, ik reageer hier alvast even op omdat dit vrij simpel op te lossen is.
Via de link die Hoopvol deelt of 0800-0402 kun je gratis een nieuwe experiabox aanvragen. Dit is een bekend probleem bij de V7 dus wordt deze altijd omgeruild.


Werkt omruilen van de v7 nu wel met de omwisseltool @Thomas ? In eerdere topics werd daarin de v7 als ‘geschikt’ gekenmerkt en dus niet voor omruilen in aanmerking komend.

Zie dit topic: https://forum.kpn.com/internet-9/matige-wifi-experia-zxv10-h220n-495248?postid=955222#post955222


@RBxx  Ik ging daar eerlijk gezegd wel van uit maar begin daar nu ook aan te twijfelen. Ik heb helaas zelf geen V7 om het mee te testen :sweat_smile:
@Shitzu Kun jij dit beantwoorden? Lukt het ruilen via de site? Anders kan ik uiteraard ook een nieuwe voor je aanvragen!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Hoi,

Tot op heden is het mij niet gelukt.

Daarom mijn vraag of er een nieuwe kan worden opgestuurd.

 

Mvg 


Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, deze kun je morgen vanaf 14:30 bij de Jumbo ophalen. Je krijgt hier per sms nog een bevestiging van! Ze willen de oude ook graag weer terug. Ik stuur je ook nog even een privébericht.