Skip to main content
Vraag

experiabox v8

  • August 28, 2020
  • 7 reacties
  • 110 keer bekeken

Cornelis137
Nieuwkomer

Beste kpn,

Ik ben klant bij canal digitaal en heb via hun voor internet een experia box v8 in gebruik. Nu heb ik zonnepanelen aangeschaft en wil met de bijbehorende shinelanbox van Growatt naar internet. Die box is op de router aangesloten maar kan geen verbinding met internet maken.

Misschien kan iemand mij op weg helpen, reset uitvoeren helpt niet. Router 10 min. uitschakelen ook niet.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 28, 2020

Met een kabel of Wi-Fi?


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 2, 2020

Goedemiddag @Cornelis137 en welkom hier op het KPN forum :)

 

In eerste instantie durf ik niet meteen te zeggen waarom dit niet lukt. Heb je hierover ook al contact gehad met je eigen provider Canal Digitaal? En net als @Joep1965 ben ik ook benieuwd hoe je de box hebt aangesloten op de router; met kabel of via de Wi-Fi?


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2020

Hoi @Cornelis137 , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar ben benieuwd naar de stand van zaken. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het me dan vooral weten!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 14, 2020

Goedemiddag @Cornelis137 , omdat ik niks meer van je heb gehoord sluit ik dit topic. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Cornelis137
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2020

Met een kabel of Wi-Fi?


De box is bekabeld aangesloten, via Canal digitaal is besloten een nieuwe V10 box te sturen en opnieuw aan te sluiten. Niemand kon mij vertellen hoe een poort open gezet kan worden


Cornelis137
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 14, 2020

Hoi @Cornelis137 , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar ben benieuwd naar de stand van zaken. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het me dan vooral weten!


Ik krijg van KPN een nieuwe V10 box. Mogelijk is dit de oplossing. Ben nu 2 weken op vakantie.


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 15, 2020

Hoi @Cornelis137 , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar ben benieuwd naar de stand van zaken. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het me dan vooral weten!


Ik krijg van KPN een nieuwe V10 box. Mogelijk is dit de oplossing. Ben nu 2 weken op vakantie.

Goed om te lezen dat er een Experia Box V10 onderweg is en hopelijk worden de problemen hiermee verholpen! Voor nu wil ik je nog een goede vakantie toewensen en laat je ons nog weten of de V10 de oplossing is geweest?