Skip to main content

Vorige week zijn zonnepanelen bij ons geïnstalleerd, toen geen WiFi en TV meer. Adapter blijkt stuk te zijn, deze vervangen door een universele, maar werkt nog niet ok. Zou u een nieuwe adapter kunnen leveren?

Welkom, @NeillO ! Goed dat je hier aan de bel trekt. Branden er momenteel helemaal geen lampjes op de Experiabox? 
Ik zou verwachten dat het modem op z'n minst een teken van leven zou moeten geven, wanneer je een universele adapter aansluit. Ik ben bang dat het modem misschien wel stuk is. Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee! 


Dank voor je reactie Lisa, gegevens ingevuld 


Bedankt! Aaah, ik heb in eerste instantie te snel gelezen. Ik dacht dat het modem (ook met de nieuwe adapter) helemaal niet meer functioneerde. Dit is gelukkig niet zo. Het modem werkt wel, maar niet optimaal. Ik kan geen losse adapter sturen voor de V8. Ik heb de afdeling logistiek gevraagd of zij een adapter kunnen toesturen. Het kan maar zo dat we dit niet los leveren en dat er een nieuw modem je kant op wordt gestuurd. Hou hier alvast rekening mee. 

Mijn collega's sturen je binnen 3 werkdagen een e-mail over de levering. :thumbsup:
Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral even weten. :v:


Reageer