Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn Experiabox V8 is reeds ongeveer een half jaar defect. In het begin viel hij af en toe (wekelijks) uit, maar ondertussen is het al een aantal maanden zo dat dit dagelijks (soms meerdere malen per dag) gebeurt. In deze tijd van online meetings is dat uiteraard niet wenselijk. Helaas geeft de pagina op jullie site voor het vervangen van het modem enkel foutmeldingen (meerdere dagen geprobeerd).

 

Ik zou graag zien dat onze Experiabox vervangen wordt voor een nieuwer exemplaar. 

 

Ik hoor graag van u,

 

Met vriendelijke groet,

 

Koen 

Hi @Koendenekamp, verre van handig zo :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ha @Maja_ , 

 

Dank voor je reactie, ik heb het ingevuld!


Bedankt @Koendenekamp, ik zag inderdaad regelmatig verbrekingen terug en heb een omruil van het modem voor je in gang gezet. Als het goed is heb je hier inmiddels een sms over ontvangen met meer informatie :slight_smile:


Ha @Maja_ ,

 

Super, bedankt! Ik heb alleen nog geen sms of mail ontvangen met informatie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Koen


Hmm, ik zie het, de omruilorder heeft een bepaalde stap nog niet bereikt en lijkt daardoor nog niets verzonden te hebben. Ik verwacht dit later op de dag alsnog, mocht je nou aan het eind van de middag nog niets hebben ontvangen trek je dan weer even aan de bel hier? 


Ik zie dat het gelukt is om het nieuwe modem op te halen en te installeren op de 11e, en vanaf dat moment ziet je lijn er een stuk beter uit! Top dat het is gelukt @Koendenekamp :blush: