Skip to main content

Hallo

ik heb op 20 november contact gehad en de helpdesk een formulier laten invullen voor omruilen modem.

Mijn modem is kapot, zend geen wifi signaal meer uit.

Ik zie nog geen vervangingsplanning in mijn account en heb nog geen mail ontvangen.

Mijn vraag wanneer kan ik een nieuwe modem ontvangen ?

Geen wifi is erg lastig met thuis werken, ik gebruik nu het signaal van de buren, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Klantenservice helaas telefonisch niet bereikbaar, dus ik hoor graag van u

Dit is inderdaad erg onhandig, @PKoning. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan ga ik kijken waarom dit zo lang duurt. 


Zoals gevraagd mijn profiel aangepast


Dank je, PKoning. Wat ik hier zie is dat de wifi op je V8 uitstaat. Ik heb geprobeerd om de wifi vanaf hier aan te zetten. Dat is niet gelukt. Voor de zekerheid: heb je getest of je de wifi zelf weer aan kunt zetten met de wifiknop aan de zijkant? Als dat niet werkt, laat het weten hier. Dan regel ik alsnog dat er een nieuwe Experia Box jouw kant op komt.

 


Hallo

IK heb het de vorige keer al doorgenomen met je collega, hard aan en uitzetten wifi signaal werkt helaas niet, de modem reageert niet meer op het knopje.

Dus als je wilt graag vervanging regelen, ik heb nu geen wifi

 


Check, dank je, @PKoning. Dan heb ik bij dezen een modemwissel geregeld. Nieuwe modem wordt morgenmiddag bezorgd op het servicepunt in de Jumbo aan het Belgiëplein. Je krijgt daar per e-mail en sms bevestiging van, met alle info. En dan morgenmiddag nog een sms zodra de nieuwe Experia Box op het servicepunt ligt. 


dank voor je medewerking