Skip to main content

Mijn modem doet niets, maar dan ook helemaal niets meer. Dit na al langere tijd slechte en wegvallende WiFi.
Oplossing is nieuwe opsturen zodat we morgen weer normaal thuis kunnen werken en tv kijken.

Chat wordt je eruit gegooid zodra je medewerker beloofd wordt. Verbinding verbroken telkens helemaal aan het einde van menu.
Bellen wordt verbinding verbroken na reset, die niet werkt, en zodra je dus medewerker aan de lijn verwacht. Is gewoon een menu waar je ook geen echte medewerker krijgt.

Na 2 uur, alle processen meerdere malen doorlopen te hebben, dan maar via forum.
Onze hoop is nu wel een beetje vervlogen op een goede en snelle oplossing.

graag zsm oplossing

Hallo @Bretojo,

Is het modem helemaal defect? Geen lampjes meer zichtbaar en wel een lampje op de adapter? 
Vul even je forumprofiel in met je gegevens en geef even een seintje al je dit gedaan hebt. 


Beste Chris 

Profiel is ingevuld.

Na alles wat geadviseerd is om te doen blijven deze kleuren branden. Geen knipperende lampen maar direct zoals getoond. 


Beste Chris 

Profiel is ingevuld.

Na alles wat geadviseerd is om te doen blijven deze kleuren branden. Geen knipperende lampen maar direct zoals getoond. 

Ziet er uit als defect modem inderdaad. Ik heb je vraag doorgegeven aan de moderators. Deze komen er snel op terug.


@Bretojo . Morgen komt de nieuwe experiabox. 

Mocht je de SMS niet ontvangen, laat maar even weten. Dan stuur ik je de logistieke informatie via een privébericht. 

Als dit niet de oplossing is, laat het weten! :-)


Nieuwe Experia box zojuist ontvangen en alle kabels aangesloten.

Even geduld, lijkt net dat de wifi eerst niet goed werkt, en we hebben weer internet.  Waarschijnlijk was nog niet alles geladen. 

Hierna online scan met verbetering van instellingen en internetsnelheid is weer perfect!

 

TV nog foutcode 143. Dit werkt nu ook na forumbezoek, zie antwoord op forum:

Ik zou....
eerst de adapter bij de experiabox 30 sec. uit het stopcontact trekken. 
zodra die weer is opgestart (lampje groen)
de adapter bij de tv ontvanger 30 sec. uit stopcontact

 

Het werkt gelukkig weer goed.

Bedankt! :punch: 

 


Goed om te horen dat je nu weer volledig online bent @Bretojo.  


Super! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden.