Skip to main content

Sinds afgelopen zondag doet onze router het niet meer. Alle lampjes knipperen in diverse kleuren en geeft zo nu en dan een vreemde tik. 
 

Het betreft een experiabox v8 van een jaartje of 10. Ben nog een oude telfort klant. Heb al geprobeerd hem te resetten maar daar reageert hij niet op. Ook al van het stroom gehad maar het veranderd niet. Misschien omruilen voor een nieuwe exemplaar?

 

groetjes S.J.

Hoi @SJBosch en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat je zonder diensten komt te zitten, dus goed dat je aan de bel trekt. Mocht je trouwens snel contact willen dan kun je ook met ons bellen via 0800-0402. Als je inspreekt dat je een storing hebt dan krijg je vanzelf een collega van me aan de lijn! 

Mocht je het forum prettiger vinden, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik in mijn systeem aan de slag. 


hier moet je gewoon even voor bellen, defect en dus vervangen


Bedankt voor de snelle reacties. Zojuist profielgegevens ingevuld


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe ExperiaBox naar het dichtstbijzijnde Servicepunt (Tamara's Bloemenboetiek, Kerkstraat 15 in Waarland) verstuurd. Daar kan je jouw ExperiaBox V8 ook gelijk achterlaten. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 😊


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe ExperiaBox naar het dichtstbijzijnde Servicepunt (Tamara's Bloemenboetiek, Kerkstraat 15 in Waarland) verstuurd. Daar kan je jouw ExperiaBox V8 ook gelijk achterlaten. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 😊

Bedankt voor de snelle service. Ik zal hem zsm ophalen!