Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Iets meer dan een uur geleden was de internet en tv verbinding opeens verdwenen (tijdens een vergadering). Bij het modem aangekomen bleken alle lampjes te branden zie bijlage. Ik heb modem opnieuw opgestart (Power er af voor 10 minuten) en meteen gaan alle lampjes weer branden. Daarna het modem geprobeerd te resetten maar het enige wat het modem blijft doen is dat alle lampjes blijven branden. Ik krijg geen rood Power lampje te zien, zoals bij eerdere resetten en dat daarna de lampjes 1 voor 1 beginnen te knipperen. 
KPN is mijn modem kapot en kunt u mij helpen?

Alvast bedankt,

Hoi @Snippie110, welkom op het forum! Dit betekent niet veel goeds. Of de Experia Box is kapot, of er is een probleem met je verbinding. De snelste manier om dit nagekeken en opgelost te kijken is even bellen met 0800-0402. Als je het liever via hier doet, ook geen probleem. Vul dan je forumprofiel in, dan kijk ik de boel na.


Hallo Eric,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb gebeld met KPN, en de modem heeft het begeven. Als het goed is krijg ik straks een SMS dat er een nieuwe wordt opgestuurd.


Goed om te horen! Je krijgt dan inderdaad een sms als we een contact 06-nummer van je hebben. Gezien het tijdstip kan het zijn dat je die pas morgen krijgt. Als je dan nog niets hebt gehoord, laat het hier even weten. Dan kijk ik het na. Vul dan ook je forumprofiel even in.


Het is opgelost, met een nieuw modem werkt alles weer, bedankt voor de service


Ik heb hier ook last van 


Ik heb hier ook last van 

Heeft u geen internet meer? Bel dan de klantenservice: 0800-0402.