Skip to main content

Sinds enkele maanden valt geregeld mijn WIFI uit. Na herstarten van de Experiabox V8 heb ik weer WIFI. Dit gebeurde 1 tot 2 keer week, De HD tv-ontvanger bleef gewoon functioneren.

De laatste weken valt niet alleen geregeld de WIFI uit, maar ook de tv-ontvanger. Dit gebeurt nu dagelijks. Elke dag moet ik de Experiabox opnieuw opstarten, soms 2 keer per dag. Dit is natuurlijk zeer irritant, zeker nu we thuis moeten werken en de kinderen thuis op school zitten. (Ik ben al 2 keer gebeld door de mentor van mijn jongste zoon, met de vraag of het wel klopt dat elke keer de WIFI uitvalt.)

Ik heb ook al enkele malen de WIFI Manager van KPN gebruikt. Maar dit heeft niets verbeterd. Diverse malen heb ik op de zelfde plek meerdere metingen gedaan, maar kreeg telkens andere waardes, van 0 mb/sec tot 30 mb/sec.

Sinds een jaar heb ik, van KPN, een Experia WIFI gekregen (zwart vierkant boxje) om mijn bereik in het huis te verbeteren, dit heeft voor mijn bereik iets geholpen.

Ik denk dat de levensduur van de Experiabox V8 ten einde loopt, daar er steeds meer onderdelen uitvalen.

Welkom op het forum @Leo70. Dat kan niet de bedoeling zijn. Goed dat je het modem al hebt gereset. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik hoe we dit voor je gaan oplossen. 


Hallo Bram,

Ik heb mijn profiel ingevuld.


@Leo70 ik heb een monteur voor je ingepland. Details hiervan heb ik via privébericht gestuurd. Ook heb ik op de mobiele abonnementen een bundel van 50GB gestort zodat je tot de monteur er is deze kunt gebruiken als het internet nog weg mocht vallen. 


Hoi Bram, 

dank je wel voor de service, hopelijk kan de monteur het e.e.a. oplossen.