Skip to main content

Goede morgen.

Sinds gisteren werkt mijn internet niet meer. De power en internet lampjes op de experiabox blijven rood. De experiabox reageert ook niet op een reset. De verbindingen zijn ok. Naar mijn meningis de experiabox stuk. Zijn die eventuele kosten daarvan voor mij of wordt deze door KPN omgeruild?

Goedemorgen @Geertm3. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Wanneer jouw ExperiaBox defect is krijg je van ons een nieuwe, hier zijn geen kosten aan verbonden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij dit verder voor jou uit. :relaxed:


Goedemorgen @Geertm3. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Wanneer jouw ExperiaBox defect is krijg je van ons een nieuwe, hier zijn geen kosten aan verbonden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij dit verder voor jou uit. :relaxed:

 

 Het is inmiddels geregeld 👍


Wat fijn dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je onze hulp in de toekomst nog een nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer