Skip to main content

Ik kom dit probleem tegen op het forum en ik heb precies hetzelfde probleem met de V9

het power lampje staat aan.

na 15 seconden knippert het broadband lampje 8x

dan flikkeren alle lampjes in verschillende kleurtjes 

dan begint de cyclus weer opnieuw.

ook maakt tijdens het aan en uitgaan van de lampjes de experiabox een tikkend geluid.

Heb contact gehad met KPN maar ze komen er daar ook niet uit. De box kan worden omgeruild maar dan moet ik 6 dagen wachten. Ik kan wel een V10 krijgen maar dan moet ik gelijk een nieuw contract nemen. Vind het wat vreemd als de box nu stuk is. Oplossing?

 

Wat een onzin. Je hoeft zeker geen nieuw contract af te sluiten. En ook geen 6 dagen te wachten. Ik denk dat u gewoon pech had en een verkeerde medewerker aan de lijn had. Probeer het nog maar eens zou ik zeggen. Telefoonnummer: 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.


Nick83 bedankt voor de snelle reactie. 40 minuten een medewerker aan de lijn gehad. Ik vond het ook niet te geloven.


Heeft u internet via de telefoonlijn? Geen glasvezel? Dan kan het misschien zijn dat de medewerker meteen pairbonding voor u wilde regelen. Dat is geen ander abonnement. En het kost ook niets extra. Er moet wel een monteur komen, vandaar misschien die 6 dagen wachten. Die v10 zou dan ook precies kloppen, want die is daar voor nodig.


Ik heb een glasvezelverbinding. Alles los gehad en weer aangesloten. De box resetten helpt ook niet. Hij blijft pogingen doen om op te starten en die klik geluiden maken.


Ok. Dan heeft pairbonding hier niets mee te maken. Er moet denk gewoon een andere box komen, en dat kan morgen al geregeld zijn.


Nick83 bedankt voor je reacties.Weer contact gehad met KPN. Ben er niets mee opgeschoten. Ik moet nu enkele dagen afwachten is mij verteld. Ze gaan het onderzoeken. Je bent gewoon machteloos. Ik ga denk ik maar overstappen naar een andere provider.


Hoi @10ie, welkom op ons forum!
Allereerst mijn excuses over hoe het eerdere contact met ons verlopen is. Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Ik zal deze feedback ook doorgeven.
Je V9 kun je tegenwoordig zelf ruilen via onze online wifimanager


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


Sorry ik ben het vergeten af te melden maar ik ben heel goedgeholpen. Heel snel een nieuwe modem ontvangen. Dank voor de service