Skip to main content
Beantwoord

Experiabox V9 toont kuren

  • May 5, 2020
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Carsten070
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo mijn Experiabox V9 heeft sinds vrijdag 1 mei ook kuren. Vergelijkbaar met die van Flabbertats. Hierdoor wegvallende wifi/tv en geen vaste telefoon. Ik heb enkele malenconform stappenschema power uit en aan gezet  + 5 min gewacht. Geen resultaat. Enkele malen gereset 10 seconde + 10 min wachten. Geen resultaat. Kabeltjes en aansuitingen niets mis mee. Ook ik denk dat het probleem in de modem zit. Hoewel de modem volgens mij niet oud is. Wat adviseren jullie mij? 

Beste antwoord door Carsten070

Hallo Marcia,

Ik heb mijn nieuwe modem  geïnstalleerd en alles (internet, tv en telefoon) doet het weer!  Bedankt.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JRS54
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 5, 2020

@Flabbertats Wat u wellicht ook eens kan proberen is, als test, het gebruiken van een andere utp-kabel. Desnoods even een losse kabel aansluiten op de Experiabox. Wellicht onhandig zo’n losse kabel door het huis maar het is alleen maar om uit te sluiten (of te bevestigen) dat de kabel en/of pluggen een rol spelen. Zeker als de TV niet uitvalt, zit je toch zo langzamerhand aan pc of kabels te denken.


  • May 5, 2020

Beste @Carsten070 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm


Carsten070
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 5, 2020

Zojuist profiel aangepast! Ik zie dat ik dus een Experiabox V8 heb. Excuses!


Carsten070
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2020

Ben benieuwd naar jullie ideeën, tips. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Carsten070, welkom! Ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt, het duurde je waarschijnlijk te lang. Heel goed ;-). Heb je het nieuwe modem al binnen? Mocht je toch weer tegen problemen aanlopen, laat het gerust weten. Ook als het wel goed werkt, ben ik daar benieuwd naar!


Carsten070
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 11, 2020

Hoi @Marcia_ Ja mijn werkgever werd wat ongeduldig, nu het thuiswerken niet meer via WiFi kon. Morgen komt de modem. Ik laat weten of het gelukt is. Groeten, C.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Helemaal begrijpelijk! Fijne avond alvast!


Carsten070
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 12, 2020

Hallo Marcia,

Ik heb mijn nieuwe modem  geïnstalleerd en alles (internet, tv en telefoon) doet het weer!  Bedankt.

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Superfijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!