Skip to main content

Hallo mijn Experiabox V9 heeft sinds vrijdag 1 mei ook kuren. Vergelijkbaar met die van Flabbertats. Hierdoor wegvallende wifi/tv en geen vaste telefoon. Ik heb enkele malenconform stappenschema power uit en aan gezet  + 5 min gewacht. Geen resultaat. Enkele malen gereset 10 seconde + 10 min wachten. Geen resultaat. Kabeltjes en aansuitingen niets mis mee. Ook ik denk dat het probleem in de modem zit. Hoewel de modem volgens mij niet oud is. Wat adviseren jullie mij? 

@Flabbertats Wat u wellicht ook eens kan proberen is, als test, het gebruiken van een andere utp-kabel. Desnoods even een losse kabel aansluiten op de Experiabox. Wellicht onhandig zo’n losse kabel door het huis maar het is alleen maar om uit te sluiten (of te bevestigen) dat de kabel en/of pluggen een rol spelen. Zeker als de TV niet uitvalt, zit je toch zo langzamerhand aan pc of kabels te denken.


Beste @Carsten070 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Als wachten geen optie voor je is, kan je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Hiervoor stuur ik je vast een link.

https://www.kpn.com/service.htm


Zojuist profiel aangepast! Ik zie dat ik dus een Experiabox V8 heb. Excuses!


Ben benieuwd naar jullie ideeën, tips. 


Ha @Carsten070, welkom! Ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt, het duurde je waarschijnlijk te lang. Heel goed 😉. Heb je het nieuwe modem al binnen? Mocht je toch weer tegen problemen aanlopen, laat het gerust weten. Ook als het wel goed werkt, ben ik daar benieuwd naar!


Hoi @Marcia_ Ja mijn werkgever werd wat ongeduldig, nu het thuiswerken niet meer via WiFi kon. Morgen komt de modem. Ik laat weten of het gelukt is. Groeten, C.


Helemaal begrijpelijk! Fijne avond alvast!


Hallo Marcia,

Ik heb mijn nieuwe modem  geïnstalleerd en alles (internet, tv en telefoon) doet het weer!  Bedankt.

 


Superfijn! Bedankt dat je het nog even liet weten en veel plezier ervan!