Skip to main content

Dir probleem heeft mijn tante nu ook. Vanochtend contact met KPN gehad die zeiden dat ik terugggebeld zou worden. Omdat mijn tante een alarmknop draagt, die met wifi verbonden moet zijn, hoop ik dat er zsm contact wordt opgenomen.

 

Wij moeten een andere experiabox hebben om dit op te lossen zoals in dit topic beschreven wordt.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @anoniempjuh! Welkom terug. Wat attent van je dat je voor je tante hier aan de bel trekt. Ik heb je topic even afgesplitst zodat we kunnen focussen op haar situatie. Hebben jullie vandaag contact gehad met onze klantenservice? Enig idee waarvoor er weer contact wordt opgenomen met jullie? Is er bijvoorbeeld een ticket aangemaakt of weet je dat niet?

Allereerst wil ik even benoemen dat bellen of chatten altijd sneller is dan het Forum. Uiteraard kijken wij hier graag met je mee om de status te achterhalen, maar een reactie kan wel langer op zicht laten wachten. Mocht het nodig zijn dat ik even meekijk, dan heb ik uiteraard haar abonnementsgegevens nodig. Kun je haar gegevens invullen in jouw profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van haar bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Hoor graag van je! 


Gisteren om 11:30 stond er al een monteur voor haar deur die alles heeft opgelost. En dat nadat ik om 09:00 contact heb gehad met KPN.

 

ECHT MIJN COMPLIMENTEN!! Het was een heel aardige meneer die direct vroeg naar haar alarmknop.

 

Bedankt KPN namens mijn tante en mij


En de hele familie haha