Skip to main content

Experiabox is verkleurd, wordt warm en werkt niet goed meer, en maakt een hinderlijke hoge pieptoon, was eerst stiller maar word steeds erger.

Hallo @Bruintjes,

Laat me raden, je hebt de V7 (ZXV10 H220N) ? Deze worden omgeruild door KPN. Vul even je forumprofiel aan met je gegevens. Dan zorgen ze ervoor dat je snel je modem kan omruilen.  
Het is hier wel drukker dan normaal, dus mocht je het sneller willen regelen dan kan je bellen met 0800-0402 of je vraag stellen via de chat. 


Ha @Bruintjes, welkom! Ik sluit mij volledig aan bij Chris: vul je forumprofiel aan en laat het hier weten, dan regelen we een nieuwe!


Heb mijn profiel ingevuld, hoor of lees het wel of het goed gegaan is!

En bedankt voor de snelle reactie's!!


Hi Bruintjes, volgens mijn systeem heb echter geen V7. Zou je na willen kijken welke Experiabox je precies hebt? 


Model H220N
Serial Number 219008942841
Hardware Version V1.0.03
Software Version V1.0.02T10.5v4
Boot Loader Version V1.0.06

Weet niet waar ik het anders kan vinden!

En maakt dat wat uit omtrent het omruilen van die Experiabox?

Kapot is kapot toch?


@Bruintjes . Klopt helemaal. 

@Alex_P vraagt dit omdat er normaliter maar één type experiabox (v7) is, die dit euvel vertoont (met name het verkleuren.)  Ik heb een verzoek naar de logistieke afdeling gestuurd. Het weekend zit er nu even tussen. Ik verwacht dat we begin volgende week een reactie hebben. Jij krijgt dan ook een SMS met informatie.

Mocht je in de loop van volgende week niks horen, laat het even weten. 


Erwin, bedankt voor je reactie en duidelijke uitleg, even afwachten dus.


Mensen, bedankt voor jullie hulp, heb nu een nieuwe Experia Box en we zijn van die hinderlijke hoge pieptoon af en verder werkt het naar behoren!!

Nogmaals mijn dank,

v.g. van een tevreden klant