Skip to main content

Onze experiabox is flink verouderd en aan de achterkant zwart uitgeslagen. Wordt heel erg warm en tijdens het tv kijken valt meerdere keren per uur het geluid even weg en lijkt het alsof het signaal kort moet worden hersteld. Het duurt heel kort, maar is wel heel irritant. Is het mogelijk om een nieuwe experiabox te ontvangen?

Goedemiddag @Mostaard, welkom! Dat klinkt naar mijn idee inderdaad als een ExperiaBox die aan vervanging toe is! Welke heeft u nu? Een moderator kan u waarschijnlijk wel aan een nieuwe helpen.


Welke Experiabox heb je @Mostaard?


Ha @Mostaard, welkom! Hier de derde persoon die gaat vragen welke Experia Box je hebt 😉. Als dit een V7 is, kan ik deze gewoon omruilen. Bij een V8 of hoger duurt dat wat langer, maar moet dat ook goed komen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 


@Mostaard

Als ik u was zou ik de stekker adaptor er uit halen

Als deze zwart is en heet wordt

In iedergeval als u gaat slapen of weg van huis gaat

Brand heb je niks aan

In de gaten houden bij gebruik


Beste @Marcia_  profiel is aangevuld. Type kom ik later vandaag even op terug.


Goedemorgen @Mostaard, je hebt nog niet gereageerd. Als je niet weet welk model Experia Box je hebt, dan heb je hier een overzicht. Laat even weten welke het is, dan gaan we hiermee aan de slag. Want een Experia Box hoort natuurlijk niet zwart uit te slaan.


Goedemorgen @Mostaard, je hebt nog niet gereageerd. Als je niet weet welk model Experia Box je hebt, dan heb je hier een overzicht. Laat even weten welke het is, dan gaan we hiermee aan de slag. Want een Experia Box hoort natuurlijk niet zwart uit te slaan.

@Erik_ in die overzicht moet de V12 toegevoegd worden. 👍🏼😉


Beste @Marcia_  profiel is aangevuld. Type kom ik later vandaag even op terug.

Dat kan voorop jou modem staan, of achterop de modem. 


Hallo @Dennis Schreve , ik kan me niet voorstellen dat de Experia V7 nog als huidig actueel in gebruik zijnd modem wordt gezien, bij TFT werden die dingen standaard omgeruild bij de minste of geringste klacht.

De nieuwste modem is de Box12 en heeft geen V-nummerserie meer.

 


Hi @JanD , de v7 komt nog (te :wink: ) vaak voorbij hier op het forum, zelfs de Thomson Speedtouch zie ik nog soms. De v7 is dus nog niet helemaal uitgefaseerd,  maar wordt ook bij KPN standaard omgeruild (klachten of niet)


@Erik_  en @Marcia_  het is een V9 Experiabox. Wat zijn nu de te nemen vervolgstappen?

 


Ik stuur je een privébericht @Mostaard