Skip to main content

Beste KPN,

Onze Experiabox wordt warm en geeft een hoge piep, tevens valt hij vaak uit. Ik heb op 22 mei jl gebeld en er werd gezegt dat deze nodig aan vervanging toe is. Er zou een nieuwe ExperiaBox opgestuurd worden en dit zou binnen enkele dagen bij ons worden bezorgt. Maar we zijn nu 2weken verder en hebben nog niets ontvangen. Hoe lang duurt het nog? Heb weer gebeld maar 15 minuten wachttijd, daarom via dit forum graag “actie” van de KPN. Vr. Groet

Hoi @Jildert . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Weet je zo welk type experiabox het is?


Experiabox ZXV10 H220N


Dat kon ook bijna niet anders, dat is de Experia Box v7 en die is daar 'berucht’ om. Even geduld, dan weet ik zeker dat @Erwin_ deze voor je gaat omruilen :sunglasses: .


Hoi Erwin, ik heb mijn profiel aangevuld.


Hoi @Jildert .  Ik heb het verzoek naar onze logistieke afdeling gestuurd. We zitten tegen het weekend. Ik verwacht begin van volgende week een reactie. 

Jij zult dan ook een SMS krijgen met logistieke informatie. Mocht je woensdag nog niks gehoord hebben, laat het mij weten.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi Erwin,

het is dik voor mekaar! De nieuwe Experiabox is reeds geinstalleerd! Bedankt voor je snelle actie.


Top!