Skip to main content

L.S.

 

Hoe kom ik zsm aan een nieuwe Experiabox?

 

 

Is ie kapot?


Doet helemaal niets meer, en er moet gewerkt worden met internet hier…

 


Bij de klantenservice word je keihard geflushed. Servicemonteur op 16 december was het beste dat ik krijgen kon…

 

 


Welke experiabox heb je nu


Hoi @Marsman-73! Welkom hier. Wat belachelijk dat je geen nieuwe Experiabox krijgt als hij helemaal stuk is. Uit je laatste bericht maak ik op dat er géén een lampje brandt op het modem, klopt dit? Mocht ik het verkeerd interpreteren. Kun je ons vertellen wel modem je hebt en hoe de lampjes branden. Ook ben ik benieuwd hoe het modem reageert op een harde reset.

We horen graag van je! 

Edit: Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Hi Lisa,

Er brandt geen éen lampje, het modem is stuk. Experiabox v10. Hoe krijg ik zsm een nieuwe?

 

Dank, Pim Marsman.


Oh ja, test op afstand al drie keer gedaan: probleem ligt hier in huis, maar dat wist ik al.


Oh ja, test op afstand al drie keer gedaan: probleem ligt hier in huis, maar dat wist ik al.

Wat bedoel je hier nou mee?:thinking:


Vul jij jouw gegevens nog even in, @Marsman-73, dan kunnen wij met je meekijken naar de mogelijkheden. Graag in het profiel: jouw postcode en huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is en hier een seintje als je dat gedaan hebt! Alvast bedankt!


Ik heb het modem bij de KPN winkel omgeruild, probleem verholpen!

 

 


Wat fijn! En wat een geluk: het omruilen van apparatuur regelen wij centraal, maar blijkbaar had de KPN winkel bij jou in de buurt er dan één liggen. Hoe het ook zij: het belangrijkste is dat probleem verholpen is! :smiley: