Skip to main content
Beantwoord

Experiabox ZXV10 H220N aan vervanging toe?

• August 29, 2020
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Hallo,

Onze Experiabox is geel verkleurd, wordt warm en valt regelmatig uit; er is geen wifi signaal of verbinding mogelijk.

Kan het zijn dat deze box aan vervanging toe is?

Met vriendelijke groeten,

Jan

Beste antwoord door wjb

Bel klantenservice op 0800-0402 en spreek in dat jouw oude Experia Box heet wordt, slecht werkt en dat je hem wilt omruilen.

Als het goed is wordt je naar een medewerker doorgeschakeld en kan je daarmee de omruil bespreken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 29, 2020

Bel klantenservice op 0800-0402 en spreek in dat jouw oude Experia Box heet wordt, slecht werkt en dat je hem wilt omruilen.

Als het goed is wordt je naar een medewerker doorgeschakeld en kan je daarmee de omruil bespreken.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 2, 2020

Hi @janlep, welkom op ons forum. Ik zie dat wjb jouw vraag al heeft beantwoord. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega en is het probleem ook verholpen? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 7, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!