Skip to main content

Al maanden heb ik niet meer de mogelijkheid om in mijn Experiabox te komen.

Na een laatste update van jullie helpdesk kan ik er niet meer in, volgens meerdere mensen heeft dit met de verificatie te maken.

Ik moest maart een andere browser gebruiken, wat ik grote nonsens vind, dit heeft te maken met de licensies van de experiabox, die zijn verlopen?? wat ik heel vind.

Er zou door een operator een oplossing worden gezocht??? maar de situatie is nog steeds hetzelfde.

Wat gaan jullie hieraan doen om dit op te lossen.

Hallo @TurboF , je bedoelt waarschijnlijk de V10a, de V10 kent dat probleem niet.

 


Hallo JanD wijsgeer. B

Gaat i.d. om de V10A, hier schijnt certificaat te zijn verlopen en wordt zodoende niet meer door windows 10 toe gelaten.


Hallo JanD wijsgeer. B

Gaat i.d. om de V10A, hier schijnt certificaat te zijn verlopen en wordt zodoende niet meer door windows 10 toe gelaten.

Hallo @TurboF , die melding kun je wel overrulen door onderaan te klikken op doorgaan als onveilige pagina.


Hoi @TurboF, welkom. 

Het certificaatprobleem is met de V10a al een tijdje opgelost door nieuwe firmware. Mocht je deze dus nog niet hebben, is het goed om jouw modem te resetten. Dan kan je weer inloggen.Â