Skip to main content

Beste KPN

In mijn bestelbevestiging van 5-6 staat het volgende.

Startdatum Hussel Internet 1 Gbit/s
U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 6 juli 2022. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

 

Op 11-6 ontving ik een sms met het volgende.

Beste klant, via onze website volgt u eenvoudig uw lopende bestelling. Hier ziet u wat u hebt besteld, het afleveradres en de leverdatum. Ook kunt u hier monteurszaken regelen. Voor uw overzicht, ga naar https://ga.kpn/bestelstatus. Groet, KPN

 

Alleen bij het klikken op de link kom ik op een error pagina dat deze pagina niet bestaat.

Vandaag gebeld met KPN over hoe mijn bestelling er voor stond omdat ik dacht dat het abonnement zou starten op 6 juli aangezien ik verder nog niks gehoord had van een eventuele andere datum maar nog geen apparatuur had ontvangen.

De mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat het abonnement inging op 27 juli wat ik zelf ook had kunnen lezen in de email die ik ontvangen zou hebben.

Ze heeft me toen nog een keer de bestelbevestiging gestuurd alleen staat hier in geen extra informatie over de datum van aansluiten of andere nieuwe informatie.

Ik heb dus sinds 5-6 geen emails meer ontvangen van KPN met eventuele extra/nieuwe informatie over mijn bestelling.

Is dit iets wat nog komen gaat of hoor ik deze al binnen te hebben aangezien de mevrouw aan de telefoon mij deze informatie gedeeltelijk wel kon geven.

Mvg

 

 

 

 

Op mijn mobiel wordt ik doorgeschakeld naar de applicatie mijnKPN en doet deze pagina het wel. Je kunt ook even je profiel aanvullen zodat een medewerker op jou kan reageren. Dit kan op het forum zo twee tot drie dagen duren.


Op mijn mobiel wordt ik doorgeschakeld naar de applicatie mijnKPN en doet deze pagina het wel. Je kunt ook even je profiel aanvullen zodat een medewerker op jou kan reageren. Dit kan op het forum zo twee tot drie dagen duren.

Ik word op mijn mobiel ook naar de mijnKPN applicatie doorgeschakeld maar het maakt niet uit of ik het op mijn mobiel probeer of computer ik krijg altijd.

Ik heb ook al mijn profiel ingevuld zover mogelijk in de hoop dat iemand van kpn op die manier me iets meer kan vertellen.


@AS07 Je zit hier goed…….voor nu 😉

Tijdelijk onderhoud | KPN

Oeps! KPN.com is tijdelijk in onderhoud.

We werken op dit moment hard aan de website. Onderstaande delen van KPN.com blijven bereikbaar.

Heb je vragen? We helpen je graag op het forum.


Hoi @AS07, ik snap dat je graag gebruik wilt maken van het snelle internet. 

Als je bij ons bestelt geef je een wensdatum aan. Wij kijken dan of deze haalbaar is. Is dat niet het geval, dan passen we dit aan. Nu is dit blijkbaar gebeurt echter zonder duidelijke informatie. Normaal krijg je dan een mail met de datum. 

Ik zie deze ook niet terug, of deze nog komt? Ik vermoed eigenlijk van niet. 

Wel zie ik dat de planning voor 27 juli staat. Je maakt ook gebruik van de overstapservice, dus je komt ook niet zonder diensten te zitten gelukkig. Want wij zeggen pas op als het abonnement bij ons actief is.