Skip to main content

Hoi mijn probleem is het volgende. Er is hier in de straat een kabel stuk gemaakt. Volgens mij door de mannen van Delta. KPN is hier achter aan gegaan maar ik heb echt heel lang zonder wifi, en tv gezeten. Omdat ik vanuit huis werk en ik geen wifi. had heb ik een aantal dagen met een hotspot via mijn telefoon moeten werken. Waar mijn normale mobile telefoon kosten altijd rond de 15 tot 18 euro per maand zijn was het in juli 119,88. Ik kreeg na een paar dagen een mini wifi router toegezonden. Toen kon ik voor even weer internetten voor mijn werk. Maar die mini router hielt er mee op en toen moest ik weer een paar dagen via mijn hotspot telefoon werken. Kosten in augustus 137,88. Ik kan aantonen met mijn facturen dat ik nooit dit soort kosten heb .Het komt echt door het uitvallen van de wifi voor langere tijd. Hoe gaan jullie hiermee om. Want bijna 250 euro extra uitgeven omdat iemand anders de kabel stuk maakt vindt ik best wel erg zuur. Groet Vicky

Hoi @vic1261, welkom op ons forum!
De gemaakte kosten kunnen wij helaas niet vergoeden maar op kpn.com/vergoeding kun je een vergoeding aanvragen voor de periode dat je je abonnement niet hebt kunnen gebruiken.