Skip to main content

Hallo,

Ik heb op 25 april in de KPN winkel een internet en tv abbo afgesloten (overgestapt van de concurrent), omdat ik hier geen coax aansluiting heb.

Nu heb ik een email gehad dat er extra onderzoek nodig is voor de verbinding maar naar mijn weten heeft de vorige bewoner ook gewoon glasvezel van KPN gehad.

bij de (telefonische) klantenservice was niet duidelijk of er nou een internetpakket met modem etc naar mij onderweg was, dus ik vind dit wel erg onduidelijk. Vanwege thuiswerken ben ik ook afhankelijk van een goede internetconnectie.

 

Graag hulp of extra info :)

 

 

Hoi @Robertvesz . Welkom op het forum.

Het lijkt er op dat wij zitten te wachten op gereed melding van KPN Netwerk. Zit er wel een afgemonteerd glasvezel kastje in jouw woning? Zou je desnoods een foto kunnen sturen?


Hoi Erwin, bedoel je hiermee het kastje in de woonkamer? Ik ben nog op werk dus zou vanavond wel een foto kunnen sturen eventueel.


 


Ik zie dat een collega van de backoffice jou gebeld heeft. Je hebt nu ook een nummer van die afdeling toch?  De collega schrijft dat hij navraag heeft gedaan bij de verantwoordelijke partijen. Waar precies de schoen wringt is voor mij onduidelijk . Voor verdere vragen zou ik contact zoeken met het nummer dat de collega jou gegeven heeft.Â