Skip to main content

Ik ben reeds verhuisd naar een nieuwbouw woning, waar bijna de hele straat al internet heeft, behalve de laatste paar huizen (waaronder ik).

 

Aansluitpunt van KPN glasvezel zit al in de meterkast, maar er moet schijnbaar nog iets gedaan worden in de straat met toestemming van de aannemer. A.s. dinsdag 11 juli is beoogd startdatum van ons abonnement, maar inmiddels zitten wij al 4 weken zonder internet.

 

Zijn er tijdelijke oplossingen middels een modem met simkaart bijvoorbeeld, zodat wij in de tussentijd wel internet kunnen genieten thuis? Ik ben uiteraard bereid hiervoor te betalen.

 

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Hoi @Robbertvi91 . Zo te zien heb je al contact via een andere ingang gehad. 

Er is 7-7 een Direct Online pakket verstuurd. 

Ik hoop uiteraard dat je deze maar kort nodig hebt en de definitieve aansluiting snel gerealiseerd wordt! 


Hallo KPN,

 

In afwachting van de aanleg van ons glasvezel internet hebben wij een noodpakket Direct Online ontvangen. Zou de data opnieuw aangevuld kunnen worden?

 

alvast bedankt, 

 

Robbert van Iersel

 

Admin: topics samengevoegd


Hallo KPN,

Kan er iemand ondersteunen om meer helderheid bij KPNNetwerk te krijgen? Als onderdeel van een nieuwbouwproject is het glasvezel aansluitpunt van KPN al verwerkt in onze meterkast.

Op 7 juli bevestigd de aannemer dat KPNNetwerk ons huis zal aansluiten op het glasvezel netwerk (dmv werkzaamheden in de straat?). Tot op heden heb ik niets vernomen en als ik bel kom ik uit op een standaard reactie die mij doorverwijst naar de postcode checker.

de postcode checker geeft weer dat de werkzaamheden al in april/mei afgerond zouden zijn.

Ik reken op jullie hulp. Bedankt alvast!


Hallo KPN,

 

In afwachting van de aanleg van ons glasvezel internet hebben wij een noodpakket Direct Online ontvangen. Zou de data opnieuw aangevuld kunnen worden?

 

alvast bedankt, 

 

Robbert van Iersel

 

Admin: topics samengevoegd

Hoi @Robbertvi91 . Hiervoor kun je bellen met 0800 0402 en dan zou het systeem je moeten herkennen. Dat is geautomatiseerd.  Mocht het niet lukken laat dan hier even weten, dan doe ik een poging.

 

Hallo KPN,

Kan er iemand ondersteunen om meer helderheid bij KPNNetwerk te krijgen? Als onderdeel van een nieuwbouwproject is het glasvezel aansluitpunt van KPN al verwerkt in onze meterkast.

Op 7 juli bevestigd de aannemer dat KPNNetwerk ons huis zal aansluiten op het glasvezel netwerk (dmv werkzaamheden in de straat?). Tot op heden heb ik niets vernomen en als ik bel kom ik uit op een standaard reactie die mij doorverwijst naar de postcode checker.

de postcode checker geeft weer dat de werkzaamheden al in april/mei afgerond zouden zijn.

Ik reken op jullie hulp. Bedankt alvast!

Als ik de tickets zo doorlees ligt het bij de aannemer die nog niet succesvol kan opleveren. Daar heb ik verder geen invloed op. Helaas afwachten. 


Dag Erwin, 

Dank voor jouw antwoord. Ik heb vanochtend gebeld met het nummer en kreeg jouw collega aan de lijn. Na 20 minuten in de wacht te hebben staan omdat hij het proces uit moest zoeken, heb ik het maar opgegeven. Het geautomatiseerde systeem werkt voor mij kennelijk niet. Ik heb “noodpakket opwaarderen” ingesproken (gelezen op andere threads).

 

Ik neem weer contact op met de aannemer. Wordt een beetje kastje-muur verhaal zo en niemand die eigenaarschap pakt.


@Robbertvi91 : rond 19:00 op 18 juli heeft een collega een verzoek gedaan om je bundel te verversen. is dit ook gelukt?