Skip to main content

Goedenavond.

Ik heb gisteren mijn abonnement aangepast.

Ik heb 3 settopboxen waarvan ik er een niet meer gebruik omdat een van mijn kinderen nu een smart tv heeft waar de kpn itv app op draait.

Ik heb in mijn profiel het aantal tv ontvangers aangepast naar 2.

Kreeg daar reactie op wat mijn abonnementskosten dan worden.

Tot mijn verbazing ontving ik vandaag een nieuwe experiabox en dat mijn abonnement vanaf 15 april gewijzigd wordt..…

Iemand hier een antwoord op?

Mvg Ramon 

Hoi @Ramon1303, welkom! Ik verwacht dat er een beter verbindingstype voor jouw aansluiting beschikbaar was. In zo'n geval zal het systeem bij een wijziging ook dat aanpassen. Daarbij kan het dan ook nodig zijn dat je een andere Experia Box krijgt. Om dan te zorgen dat je die wel in huis hebt voor de verbinding wordt aangepast, wordt de leverdatum van de wijziging dan enkele dagen in de toekomst gezet. Als je wilt kan ik dit voor je controleren. Vul daarvoor dan even je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.


Dankjewel voor je antwoord.

De experiabox die ik ontvangen heb, de V10, die had ik ook al, omdat ik toen met 3 tv ontvangers ging draaien.

Daarom vindt ik het vreemd dat ik weer zo,n zelfde modem krijg.... Terwijl er een tv ontvanger weggaat 


Forumprofiel ingevuld (bijna) 


Dank voor het invullen, @Ramon1303. Ik heb gekeken en ik zie geen aanpassingen in de aansluiting. Wat het dan waarschijnlijk geweest is, is dat het administratief systeem dacht dat jij een ouder/ander modemtype had die dan niet past bij je aansluitingstype (pairbonding vdsl) en dan automatisch een nieuwe opstuurt. We zien dit af en toe vaker gebeuren. Technisch systeem weet verder prima wat jij aan Experia Box hebt staan, maar het administratief systeem blijft soms achter. Maakt niet uit, heeft namelijk geen invloed op het functioneren van je abonnement, maar kan dan bij een wijziging in je abonnement voor zoiets zorgen.


Goedenmorgen Erik.

Dank voor je reactie.

Ik zal de experiabox retour sturen.

Mvg Ramon 


Top, dank je :)