Skip to main content

Goedenavond.

Ik had een vraag is er nog wat voor een vaste klant die al lang bij jullie zit?

Zie momenteel een mooie actie voor nieuwe klanten super WiFi 2x gratis of 6 maanden korting en de nieuwste tv ontvangers met afstandsbedieningen en een nieuw modem.

ik had vanaf maandag tot vandaag geen internet en tv door dat ze een glasvezel kabel hadden geraakt met werkzaamheden. Is vanmiddag gelukkig weer gerepareerd.

Fijn dat je weer internet hebt. Voor een storing kan je een vergoeding krijgen op basis van het aantal dagen dat je zonder diensten zit.

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Verder is er korting voor vaste klanten die een thuispakket combineren met mobiel.

Als nieuwe klant krijg je een eenmalige welkomst aanbieding in de vorm van een cadeautje of korting op abbonement.


De acties zijn alleen voor nieuwe klanten. Het gaat gepaard met een vast jaarcontract inplaats van opzeggen per maand. Persoonlijk vind ik het vreemd dat je geen nieuwe jaarcontracten met aanbieding kan afsluiten zoals vroeger. 

Momenteel kom je hier alleen maar voor in aanmerking als je eerst opzegt en bijvoorbeeld eerst een jaar naar Ziggo gaat (of je moet een provider vinden die 6 maandsjaarcontracten hebben) 

 


Dat geld voor iedere aanbieder toch? Wat denkt u wat de abbonementskosten doen als iedereen een aanbieding wil jaarlijks?


Dat geld voor iedere aanbieder toch? Wat denkt u wat de abbonementskosten doen als iedereen een aanbieding wil jaarlijks?

Ik wist dat niet, bedoel je dat alle providers onderling dezelfde voorwaarden hebben afgesproken. Want dat lees ik een beetje uit jouw antwoord?


Nou dat zeker niet, maar is er een provider die elk jaar flinke kortingen biedt. Vroeger was dit eerlijk gezegd wel mogelijk bij KPN maar het was niet haalbaar om dit te blijven doen. Die wifi versterkers kan je ook los kopen en gaat ten kosten van je welkomsaanbieding. Ondanks dat er de laatste tijd op het forum veel klachten over de tv zijn, gaat er mail veel goed en de service ervaar ik al zeer prettig en dat is mij veel waardm


Beste @Dullens, goed om te lezen dat de storing verholpen is! Dat is altijd erg vervelend als zoiets gebeurt.. Voor wat betreft het voordeel: Jeroen geeft dit al mooi aan. We bieden alleen een welkomstbonus voor klanten in deze vorm. Verder kan je gebruik maken van verschillende Husselvoordelen als je meer pakketten/diensten afneemt. Het is echter niet mogelijk om nogmaals gebruik te maken van de welkomstaanbieding die nu geboden wordt. Als alle klanten dat jaarlijks zouden doen, dan zouden we onze abonnementskosten absoluut omhoog moeten gooien en dat wil niemand!