Skip to main content
Beantwoord

extreem trage wifi

  • July 31, 2020
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Hallo,

Ik heb vanmorgen ruim 2 uur gebeld met de klantenservice omdat mijn wifi erg traag is. Na diverse pogingen heb ik zojuist weer met de wifimanager geprobeerd de instellingen te veranderen. Helaas komt de speedtest weer op 15mb uit. 
Ik begreep dat ik dan recht heb op de wifiversterkers, maar helaas krijg ik die optie niet in beeld. 
 

Welke vervolgstappen moet ik nu nemen?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hallo @BjornVde, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is wat druk hier. Hoe is jouw bekabelde internetsnelheid (speedtest)? Want als die niet veel hoger is dan wat je nu op wifi haalt, dan is je wifi goed en krijg je inderdaad geen Experia Wifi aangeboden. Als je bekabelde snelheid wel substantieel hoger is, doorloop dan nog eens de Wifi Manager.

 

Is je bekabelde speedtest ook laag, maar zou deze hoger moeten zijn, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan ga ik je lijn doormeten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 9, 2020

Hallo @BjornVde, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is wat druk hier. Hoe is jouw bekabelde internetsnelheid (speedtest)? Want als die niet veel hoger is dan wat je nu op wifi haalt, dan is je wifi goed en krijg je inderdaad geen Experia Wifi aangeboden. Als je bekabelde snelheid wel substantieel hoger is, doorloop dan nog eens de Wifi Manager.

 

Is je bekabelde speedtest ook laag, maar zou deze hoger moeten zijn, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan ga ik je lijn doormeten.