Skip to main content

Beste KPN-medewerker, vorige maand kon ik van 2019 alleen november en december downloaden (van 2020 alle afgelopen maanden). Vandaag kan ik helemaal niets inzien. Zou u mij alle facturen van 2019 willen toezenden? Ook voor de opgave van IB 2019. Bedankt vast!

Hallo, ik probeer het nog eens, heb deze vraag gisteren al ergens anders gesteld, maar nog geen reactie: (ik kan mijn vraag ook niet terugvinden): ook ik wil graag mijn oude Telfort-facturen opvragen. Het gaat om de facturen 2019, vast en mobiel bellen. Alvast bedankt!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi @HvdC, welkom op het forum. We pakken topics op ruwweg chronologische volgorde op, waardoor het in drukke periodes zoals nu wat langer kan duren. Facturen blijven in je MijnKPN 12 maanden beschikbaar. Als jij ze langer dan 12 maanden nodig hebt, dan is het aan te raden om ze elke maand te downloaden. Als jij je forumprofiel invult, en hier reageert als je dit hebt gedaan, dan kijk ik welke facturen we nog kunnen achterhalen.

 

Admin, latere aanvulling: facturen zijn tegenwoordig in de MijnKPN app tot 18 maanden terug te downloaden


Hallo Erik,

Bedankt voor de reactie. Toen alles nog Telfort was, kon ik zonder problemen facturen van een jaar terug nog opvragen. Het was wel netjes geweest om aan te geven dat dat zou veranderen. Ik kreeg bericht: ‘Voor jou verandert er niets.’ Ik hoop dat ik de facturen van juni, juli, augustus, september en oktober 2019 nog kan ontvangen.

Vriendelijke groet, Cynthia


Dank voor het invullen, Cynthia! Ik heb de facturen van je vaste abonnement voor die maanden zojuist naar je verstuurd. Je gaf ook aan graag de mobiele facturen te willen. Zou je dan nog het mobiele nummer aan je profiel willen toevoegen? Dan ga ik daar ook nog even achteraan.


Hallo Erik,

 

hartelijk dank voor het versturen van de facturen, heb ze net ontvangen! 

Bij het invullen vond ik de keuzes niet helemaal duidelijk, dus dat heb ik vast verkeerd gedaan, maar facturen van mijn mobiel hoef ik niet te ontvangen.

Hartelijke groet, Cynthia