Skip to main content

Dag,

Onlangs heb ik een abonnement bij KPN (tv en internet) afgesloten. Dit voor mijn nieuwe appartement waar ik na verbouwing in zal trekken. Helaas is de verbouwing door onvoorziene omstandigheden twee maanden vertraagd. Ik heb de doos met de handleiding en het modemĀ een tijdje terug ontvangen, maar nog niet kunnen aansluiten. Mij is verteld dat volgens de voorwaarden een betaling alleen maar plaats vindt wanneer het internet en tv pas zijn aangesloten. Echter betaal ik nu al twee maanden een fors bedrag voor iets waar ik geen gebruik van maak / kan maken.Ā 

Is het mogelijk om mijn abonnement te pauzeren of uit te stellen? En zou ik mijn geld terug kunnen krijgen van de maanden waarin mijn internet en tv nog niet aangesloten waren? Of kan ik die maanden kostenloos mijn abonnement mee verlengen?

Ā 

Bedankt alvast voor de tijd en moeite!

Normaliter gaat een abonnement direct na aansluiten van apparatuur in. Mocht dit niet op de oorspronkelijk geplande datum gebeuren dan start de facturatie alsnog automatisch naar 1 of 2 dagen. Tenzij je bij KPN een andere plandatum op tijd doorgeeft start dus gewoon je abonnement op de initiƫle wensdatum, werkende diensten of niet.

Abonnement pauzeren of uitstellen is mogelijk, je zult eigen moeten hopen dat je vanuit KPN uit coulance een creditering van die kosten krijgt. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice onder 0800-0402 of paar dagen wachten en kijken of ze vanuit webcare iets voor je kunnen betekenen.