Skip to main content

Olst, 12-02-2021

 

Betreft opzegging klantnummer: ***

 

Geachte heer/mevrouw,

 

Begin november heb ik mijn internet en thuistelefonie opgezegd en mijn nummer laten verhuizen naar ZIGGO.

Per 27 november ben ik verhuisd en heb KPN NIET meegenomen naar het nieuwe adres.

De verwerking van de verhuizing van het telefoonnummer is goed gegaan de opzegging is bij KPN niet goed verwerkt.

Op 2 februari heb ik daar met een van uw medewerkers over gesproeken en zij gaf toe dat e.e.a. niet goed was verwerkt.

Zij heeft e.e.a. verder in orde gemaakt en beloofd dat het openstaande bedrag werd verrekend/kwijtgescholden.

Toch heb ik voor de maanden december én januari een factuur ontvangen terwijl ik niet van de diensten van KPN gebruik heb gemaakt.

 

Ik krijg zelfs een brief waarin wordt aangegeven dat een incasso dreigt wanneer ik niet voor 17 februari deze facturen betaal.

Ik ben geenszins van plan om te betalen voor diensten waar ik geen gebruik van heb gemaakt en die ik op tijd het opgezegd.

 

Ik ben nu al jaren en jaren klant bij KPN zowel mobiel als thuis en ga er vanuit dat dit met spoed opgehelderd wordt en dat ik een bevestiging

krijg van het laten vervallen van deze facturen.

 

Graag uw reactie.

 

 

Hartelijke groet,

 

Marijn Ooijman & Ingrid Bosch

Dé Blueskrant

Jan Hooglandstraat

***– Olst

 Mob:****

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Goedemiddag @M.J. Ooijman en welkom op het forum! Ik heb het allemaal nagekeken voor je. Hoe heb je precies de opzegging doorgegeven? Ging dit via de overstapservice van Ziggo? En heb je hier nog een bevestiging van? Ik zie dat het eerste belcontact was op 02-02-2021. Hierbij is de opzegging doorgevoerd en het pakket stopgezet per 03-02-2021. Zonder een logging of een bevestiging kan ik nog geen toezegging doen tot creditatie van de openstaande kosten. Graag wacht ik je reactie af!


Dag Sebastiaan,

 

Ik heb via de KPN website mijn opzegging gedaan. Ik heb daar niets meer van aangezien ik een enorme crash heb gehad . Neemt niet weg dat je waarschijnlijk kan zien dat het overzettenvan het telefoonnummer in eind oktober al is aangegeven. Exact op hetzelfde moment als de opzegging. Mede door een nare ervaring met één van je collega's die mijn min of meer als domme sukkel bestempelde omdat ik al enige keren had geprobeerd om de slechte WIFI in ons vorige huis te verbeteren.  Je kunt ook zien dat ik sinds 30 november geen gebruik meer heb gemaakt van de diensten van KPN. Het moet voor jullie makkelijker zijn dan voor mij om dit soort dingen te zien. Ik ben verhuisd 30 november mVoormalig adres De Pas ** **** Olst.] en heb ruim daarvoor alles bij KPN opgezegd. Het zou vreemd zijn om hier moeilijk over te doen. Ik was al verbaasd dat ik geen bericht kreeg m.b.t. het terugsturen van de digitale kastjes etc. Ik heb opgezegd en absoluut geen gebruik meer gemaakt van de diensten van KPN.  Vriendelijke groet. Marijn Ooijman.


Dat snap ik @M.J. Ooijman. Echter neemt dat niet weg dat klanten zelf ook verantwoordelijk zijn voor het stopzetten van hun pakket. Het niet gebruiken van diensten is geen legitieme reden om iets met terugwerkende kracht te gaan vergoeden als het nooit stopgezet is. Ik heb je een privébericht gestuurd voor verdere afhandeling!