Skip to main content

Aangezien ik op geen enkele  manier contact krijg met KPN stel ik hier mijn vraag.

Om mijn intenetkosten  te  kunnen declareren op mijn werk heb ik de facturen van nov 2019 t/m okt 2020 nodig. Ik ben net (ongevraagd) overgegaan van Telfort naar KPN. Alsl ik inlog  op mijnKPN zie ik alleen facturen van aug 2020 t/m okt 2020. Waar kan ik de overige facturen vinden. Op mijnTelfort zijn ze ook niet te vinden.

Mvg, MCV2020 

Welkom op het forum @Mcv2020. Als je bent overgezet van Telfort naar ons zal je niets meer zien in Mijn Telfort, alles is dan overgezet naar MijnKPN. Ook de facturen die je toentertijd van Telfort hebt gekregen, de laatste 12 facturen van het abonnement horen zichtbaar te zijn in MijnKPN. Op het beginscherm van MijnKPN zie je een paar recente facturen, als je naar het pakket zelf gaat kan je kiezen om de laatste 12 facturen te bekijken. Lukt het daarmee wel om de facturen te vinden?


Ik heb geen reactie meer van je gezien @Mcv2020, heb je de facturen inmiddels kunnen vinden in MijnKPN? Als dat niet zo is hoor ik het graag van je.


Voor mijn aangifte heb ik een kopie van mijn internet facturen nodig voor heel 2020.

Kan alleen beperkt terugkijken.

Hoe kan ik heel 2020 overzicht krijgen?

 

bvd


Hoi @Nieuw-Vennep 2020, welkom op het forum. In de MijnKPN app kan je tegenwoordig de laatste 20 facturen terugvinden. Als ik nu in mijn eigen MijnKPN kijk zie ik december 2019 als oudste factuur, als je daar kijkt zal je heel 2020 kunnen vinden dus :slight_smile: