Skip to main content

Beste Alex,

 

Ik ondervind hetzelfde probleem. Ik heb net een uur met een van jullie medewerkers aan de telefoon gezeten en die vertelde mij dat ze er niet meer zijn. Dat betwijfel ik aangezien een bedrijf verplicht is om de administratie een aantal jaren te bewaren tenzij de klant vraagt om zijn of haar gegevens te vernietigen. 

 

Is het mogelijk om de facturen vanaf januari 2020 van telfort thuis nog te ontvangen?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hallo @SimKim 

Ik heb net een andere oud-Telfort klant met het volgende antwoord geholpen.

Als het goed is staan na de migratie naar KPN de facturen in MijnKPN.

Op de Home-pagina van MijnKPN staan alleen de laatste vier facturen. Maar je kan de facturen van een heel jaar bekijken. Daarvoor moet je ‘afdalen’ in het menu naar het product.

Dat gaat via Producten → Thuis → Bekijk alle facturen

Die klant heeft alle gewenste informatie daar gevonden. Zie dit topic


Hartelijk dank voor de uitleg. Echter zijn de diensten niet onder producten te zien. Ik dan om die reden dan ook niet afdalen in het menu.


@SimKim , dan moet het product “Thuis” nog aan je MijnKPN worden toegevoegd.

Kijk of je dat lukt via Producten → Product toevoegen

 


Het vervelende is alleen dat het abonnement sinds juni 2020 is opgezegd bij Telfort. Echter is er geen Telfort KCC meer en word ik doorverwezen naar KPN. Het lukt me dus niet om producten toe te voegen.


Het vervelende is alleen dat het abonnement sinds juni 2020 is opgezegd bij Telfort. Echter is er geen Telfort KCC meer en word ik doorverwezen naar KPN. Het lukt me dus niet om producten toe te voegen.

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en je klantnummer wat je bij Telfort had en als je dat gedaan hebt is het wachten op webcare of die er nog bij kunnen


Het vervelende is alleen dat het abonnement sinds juni 2020 is opgezegd bij Telfort. Echter is er geen Telfort KCC meer en word ik doorverwezen naar KPN. Het lukt me dus niet om producten toe te voegen.

Ok @SimKim , dat verandert het verhaal. Ik verwacht dat een KPN moderator de facturen nog boven water kan halen net zoals in dit topic

Laat daarvoor je gegevens achter in jouw forum profiel.


Het vervelende is alleen dat het abonnement sinds juni 2020 is opgezegd bij Telfort. Echter is er geen Telfort KCC meer en word ik doorverwezen naar KPN. Het lukt me dus niet om producten toe te voegen.

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en je klantnummer wat je bij Telfort had en als je dat gedaan hebt is het wachten op webcare of die er nog bij kunnen

Done!


Het vervelende is alleen dat het abonnement sinds juni 2020 is opgezegd bij Telfort. Echter is er geen Telfort KCC meer en word ik doorverwezen naar KPN. Het lukt me dus niet om producten toe te voegen.

Ok @SimKim , dat verandert het verhaal. Ik verwacht dat een KPN moderator de facturen nog boven water kan halen net zoals in dit topic

Laat daarvoor je gegevens achter in jouw forum profiel.

Done. Dank voor de tips. Weet iemand hoe ik met een KPN moderator in contact kom?

 


Done. Dank voor de tips. Weet iemand hoe ik met een KPN moderator in contact kom?

Die komt hier vanzelf langs. Door de drukte kan dat wel even duren. Op dit moment is de wachttijd opgelopen tot 7 dagen.


Hoi @SimKim, welkom op het forum. Als jouw abonnement al was opgezegd zal je de facturen niet meer kunnen vinden in MijnKPN inderdaad, het abonnement is niet overgezet naar KPN. Met het oude Telfort klantnummer wat je had ingevuld ben ik op zoek gegaan, maar daarmee krijg ik geen resultaten. Kan het zijn dat er een typefoutje in het klantnummer zit? 


Hallo Jasper,

 

Hartelijk dank voor de reactie, hierbij mijn klantnummer zoals ik hem gekopieerd heb vanuit een e-mail die ik destijds van Telfort heb ontvangen. Klantnummer ***.

Heb je hier voldoende aan?

Met vr gr

Kim

 

Admin: klantnummer verborgen


Dank je Kim, dat is hetzelfde klantnummer inderdaad. Daarmee zou ik de facturen moeten vinden, maar ik krijg geen resultaten. Ik doe hier even verder navraag over voor je, zodra ik daar meer over weet kom ik er hier bij je op terug!


Ik heb een reactie gekregen @SimKim. We hebben de facturen gevonden, ik heb ze gemaild naar het e-mailadres wat je ook voor het forum gebruikt. Ik heb de laatste van 2019 er ook bij gedaan, omdat de abonnementskosten van januari daarop in rekening worden gerbacht.


Fantastisch! Heel erg bedankt voor de moeite. De mate waarin een ISP moeite onderneemt voor ex-klanten is een ijkpunt voor kwaliteit. Van mij krijgt u de hoogste score :star::star::star::star::star:


Graag gedaan! Als we nog iets voor je kunnen doen, mocht je bijvoorbeeld terug willen komen in de toekomst, je weet ons te vinden :slight_smile: