Skip to main content

Goedemiddag,

 

Wij hebben via KPN telefonisch een contract/abonnement afgesloten op ons adres(op02/01/2020), hier hebben we ook een mail voor gehad met uw bestelling, door een fout van jullie kant is dit adres veranderd in de bevestigings mail en omdat dit niet gewijzigd kon worden moesten wij een nieuw contract/abonnement(op06/01/2020)afsluiten hier hebben wij weer een bestellings mail van gehad met het juiste adres.

Om de leverdatum te hanteren volgens het vorige abonnement zou dit door de medewerker naar backoffice gestuurd worden om dit te regelen, hier is weer iets fout gegaan en kregen wij afgelopen woensdag(op08/01/2020)door jullie medewerker een nieuw contract op weer het onjuiste adres hier is verschillende keren contact over geweest en dit zou door jullie opgepakt worden.

Nu hebben wij gister weer contact gehad en volgens deze medewerker kon dit helemaal niet aangepast worden en heeft hij het contract op het onjuiste adres geannuleerd.

 

En hebben wij nu nog steeds het lopende contract compleet met bestellings mail en bevestigings mail op het juiste adres.

 

Nu krijg ik alleen vandaag een factuur voor het abonnement op het onjuiste adres met aansluitkosten en leveringskosten welke ik natuurlijk niet van plan ben om te betalen.

 

Graag hoor ik van jullie als deze factuur verwijderd is

 

 

Hoi @Rick91yy, welkom hier. 

Ik lees dat het niet heel erg soepel is verlopen met de aanvraag van het nieuwe abonnement. Uiteindelijk is het op 6 februari wel gelukt. Dat zie ik ook terug. Echter heb je ook van de bestelling van 2 januari op het verkeerde adres een factuur ontvangen. Wil je het foutieve adres nog toevoegen aan jouw Forumprofiel?  Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar die factuur.


Ons klant nummer op het juiste adres is 9078208734

 

Het klantnummer waarvan de factuur is verstuurd is 9078228638


Yes, bedankt. Ik zie inderdaad dat de opzegging goed is doorgekomen. Deze wordt nog verwerkt. Zodra dit gebeurt is zal er ook nog een slotfactuur opgemaakt worden waarin het teveel betaalde verrekend wordt. Dat krijg je dus terug. 


Ik heb de automatisch incasso geweigerd omdat ik zelf dit contract niet heb afgesloten deze is door jullie foutief aangemaakt.

Er is dus nog niks betaald en dit gaat ook niet gebeuren.

 

 


Die kan ik begrijpen. Echter werkt ons betalingssysteem wel zo. Voor deze situatie is dat voor jou natuurlijk heel onlogisch en snap dat je die dubbele kosten niet wil hebben. Zou je eens met 0800-0402 willen bellen en bij mijn collega vragen of je doorverbind kan worden met de afdeling Collections. Zij gaan namelijk over de betalingen. Zij kunnen je met je kijken naar de beste oplossing. 


Tot mijn grote verbazing krijg ik vandaag een mail met daarin het dringende verzoek om te betalen, anders gaat dit naar een incasso bureau.
 

Ik ga er vanuit dat dit door jullie rechtgetrokken wordt dit is namelijk een contract wat ik niet aangevraagd heb en dus aangegaan ben met jullie en nu we op kosten wordt gejaagd door jullie wanpraktijken


Had je nog wel gebeld? Ik zie dat namelijk zo niet terug. Ook nu wil ik je dat weer aanraden. Bel even met 0800-0402 en vraag of je een collega van de afdeling Collections mag spreken. Mijn collega kan dit verder met je uitzoeken.