Skip to main content

Hallo, Sinds 15-09-2020 ben ik klant van kpn. Op 23-09-2020 is de eerste factuur verstuurd en betaald. Sinds woensdag 7 oktober hebben wij gebruik kunnen maken van de internet aansluiting die is aangesloten door de monteur. Vrijdag 23-10-2020 heb ik de 2e maandelijkse factuur van KPN ontvangen voor de periode 22 okt t/m 21 nov. Er was afgesproken met Kpn dat de periode waarin ik geen gebruik kon maken van de aansluiting dat het niet in rekening gebracht zou worden. Want van 21 september tot 7 oktober was de aansluiting niet werkzaam. Helaas is het nu zo dat het volledige maand bedrag van 50,50 in rekening is gebracht en van mijn rekening afgeschreven. Na meerdere keren bellen met kpn wordt mij keer op keer verteld dat de klantenservice mij niet kan helpen en dat volgende maand het wordt verrekend. Waarvoor is een klantenservice als er geen service geleverd wordt? Er was mij ook beloofd dat ik zou worden terug gebeld dat wordt ook niet gedaan. Het had bij de 2e factuur verrekend moeten worden dit is niet gebeurd. Waarom is dit niet gebeurd en hoe wordt dit nu opgelost?

Hallo,

Sinds 15-09-2020 ben ik klant van kpn. Op 23-09-2020 is de eerste factuur verstuurd en betaald.

Sinds woensdag 7 oktober hebben wij gebruik kunnen maken van de internet aansluiting die is aangesloten door de monteur.

Vrijdag 23-10-2020 heb ik de 2e maandelijkse factuur van KPN ontvangen voor de periode 22 okt t/m 21 nov.

Er was afgesproken met Kpn dat de periode waarin ik geen gebruik kon maken van de aansluiting die niet in rekening gebracht zou worden. Want van 21 september tot 7 oktober was de aansluiting niet werkzaam. Helaas is het nu zo dat het volledige maand bedrag van 50,50 in rekening is gebracht en morgen van mijn rekening wordt afgeschreven. Na meerdere keren bellen met kpn wordt mij keer op keer verteld dat de klantenservice mij niet kan helpen en dat volgende maand het wordt verrekend. Waarvoor is een klantenservice als er geen service geleverd wordt? Er was mij ook beloofd dat ik zou worden terug gebeld dat wordt ook niet gedaan.

Het had bij de 2e factuur verrekend moeten worden dit is niet gebeurd. Waarom is dit niet gebeurd en hoe wordt dit nu opgelost?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hoi @MK93 
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand en kunnen ze zien wat er aan de hand is.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Hallo @huistijger de gegevens staan al in mijn forumprofiel afgeschermd op privé :)

 


Prima dan kunnen ze zometeen gelijk aan de slag.


Hoi @MK93. Welkom op het KPN Forum. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie inderdaad dat er problemen waren met jouw verbinding en dat je pas sinds 7 oktober gebruik maakt van onze diensten. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

 

Â