Skip to main content

Beste, 

 

Sinds 09-2020 zijn wij overgestapt naar T-Mobile, echter krijgen we nog steeds facturen toegestuurd en wordt er nog steeds geld van mn rekening afgeschreven. Wij zaten eerder bij Telfort in combi met KPN omdat het samenging. Wij kregen maandelijks een factuur van Telfort van €5 euro en van Telfort van ongeveer €41 euro. Nu is zijn de facturen van Telfort gestopt ivm de overstap naar Tmobile, maar blijven de facturen van jullie kant wel komen. 

 

Hoe kan ik regelen dat de incasso's stoppen? Ik maak namelijk niet meer gebruik van jullie diensten. 

 

Met vriendelijke groet, 

Hi @LAVerbree, als je niks meer bij ons afneemt is het natuurlijk gek dat er nog wel facturen worden opgemaakt :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik met je mee!


Hi, ik heb de gegevens op het profiel ingevuld.


Ik vind op het opgegeven adres alleen het abonnement dat gestopt is, ik zie geen andere abonnementen terug waar €5,- voor in rekening wordt gebracht. Ontvang je hier nog wel de factuur voor in de mail? Zo ja, zou je en screenshot willen plaatsen van 1 van de facturen, zodat ik met je mee kan kijken? Je mag eventuele persoonsgegevens daar wel even van verwijderen, aangezien dit een openbaar forum is en iedereen mee kan lezen :wink:


Kan ik nog wat voor je doen @LAVerbree of heb je het al via een andere weg geregeld?