Skip to main content

Hallo,

Wij hebben sinds kort KPN hussel.

Vandaag heb ik de factuur gekregen. We zouden de eerste 3 maand korting krijgen. Dit is echter niet te vinden op de factuur. 

Krijgen we dan wel korting?

Groet Annika

Hallo @Annikag ,

Je kunt de registratie van jouw nieuwe abonnement en het regelen van kortingen op twee plekken regelen. 

Je kunt in Mijn KPN (bv door in te loggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. 

 

Maar dan ben je er nog niet.

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: 

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm


Goedemiddag @Annikag, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het begrijp is het een overstap van een wat ouder abonnement naar een nieuwer abonnement, namelijk Hussel. Of ben je in zijn geheel nieuw bij KPN voor internet en tv? In ieder geval is er afgesproken dat je 3 maanden korting zou krijgen. Indien het gaat om een verlenging met Hussel, dan kan het zijn dat deze wijziging nog niet meegenomen is op de factuur omdat facturen vaak vooraf gemaakt worden. Vanaf wanneer is je nieuwe abonnement ingegaan en welke data staat er op de factuur? 

Daar waar Noordzee het over heeft zijn de voordelen bij meerdere KPN producten. Indien van toepassing op jou kan je het via die website regelen! 

In ieder geval, ik kijk graag even met je mee of de korting is ingevoerd en of het dus aan de factuurdatum ligt, of dat er iets anders fout gaat. Wil je daarvoor jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

Ik hoor graag van je!


Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn profiel aangepast. 

Ook heb ik in de mail de bevestiging dat ik 6 maand 50% korting krijg. Wij hebben een huis gekocht, dus is dit een nieuw abonnement bij KPN en ons eerste. 

Met vriendelijke groet,

Annika


@Annikag top hartstikke bedankt! Als ik de orderbevestiging erbij pak dan zie ik geen korting staan inderdaad. Ik zie dat je van ons gratis de SuperWiFi punten hebt ontvangen, in plaats van de korting. Het is of de SuperWiFi punten of de korting, en in dit geval is er gekozen voor de SuperWiFi. Ik kan dit ook niet meer wijzigen helaas. Dat je geen korting hebt gekregen klopt dus wel.


 


Wat een puinhoop is het soms toch op de sites van KPN.

Hier wordt toch duidelijk en gratis "super"WiFi's en 6 maanden 50% korting en ook nog eens 3 maanden €7,50 korting vermeld.

Te mooi om waar te wezen.


Vind het een slechte zaak van KPN. Dacht een mooie aanbieding, maar valt me weer tegen. 

 


@Annikag, dit is inderdaad te mooi om waar te zijn. Dit is alleen niet het contract wat je uiteindelijk hebt gekregen in de mail, daar staat het namelijk duidelijk op dat je de SuperWiFi krijgt en geen korting. Ik ga deze fout nog wel doorgeven want ik begrijp heel goed dat je dit verwachtte :disappointed_relieved: . Maar ik kan dit helaas niet bieden, omdat het contract leidend is en niet wat er op een gegeven moment op de website wordt getoond.