Skip to main content

Vandaag 19 augustus 2021 heb ik geprobeerd een medewerker te bereiken via de klantenservicedienst. Ik zou worden door verbonden maar na 34 minuten wachten heb ik de hoop opgegeven. Mijn factuur van augustus klopt niet en wordt dus gewoon geïncasseerd. Ik vind nergens geen mogelijkheid meer om met een medewerker te chatten of een mail te sturen. Kan iemand mij verder helpen. Ik wordt langzaam boos.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Goedemiddag @Meibloempje15! Ik hoop niet dat je inmiddels heel boos bent :pensive:.

Vervelend dat je geen contact met ons hebt kunnen maken en er geen helderheid is over de factuur van augustus. Mailen is inderdaad geen optie, chatten wel:
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


Is het alsnog gelukt om contact met ons te krijgen? Als ik je ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!


Goede morgen Shyrin. Mijn boosheid is nog niet weg maar ik doe er ook niets meer mee. Donderdagmiddag heb ik mijn klacht per brief neergelegd bij de directeur van de klantenservice. Ik wacht nu maar rustig op een reactie. Ik ga ervan uit dat dit probleem met de factuur netjes wordt opgelost. Ik heb na de tweede poging om contact te krijgen voor deze poging gekozen. Met vriendelijke groet.


Jammer! Ik ga er ook vanuit dat de klacht netjes met jou afgehandeld wordt! Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!


Hallo Shyrin. Vandaag ben ik telefonisch benaderd door de klantenservice van KPN. Het probleem is erkend en wordt keurig opgelost. Bedankt voor jou reakties.


Wat fijn om te lezen, daar ben ik blij om! Geen dank, jij hartelijk dank voor de terugkoppeling en een mooie avond toegewenst! :blush: