Skip to main content

Ik zou graag eenmalig de betaling willen uitstellen. Echter kan in combinatie van mijn klantnummer en rekeningnummer geen uitstel aanvragen. Hij kan me gegevens niet vinden terwijl dit echt mijn klantnummer is en de drie laatste cijfers van me rekeningnummer kloppen met waarop de incasso plaatsvinden. 
 

mvg,

  1. Kuijper

Hallo @nienkeK89! We snappen dat een factuur soms ongelegen komt. Daarom bieden wij de mogelijkheid om de betaling van een factuur eenmalig uit te stellen. Dit kan tot een maand na de datum van de factuur. Je kunt uitstel van betaling eenvoudig online regelen. Als het hiermee niet lukt, kunnen er verschillende oorzaken zijn:

  1. De gegevens kunnen onjuist zijn.
  2. Je hebt momenteel geen openstaande facturen. Pas wanneer de factuur in MijnKPN op ‘onbetaald’ staat, kan er een betaalafspraak ingepland worden.
  3. Je probeert de betaling van een te oude factuur uit te stellen. De betaling kan maximaal tot een maand na de factuurdatum uitgesteld worden. Een betaling van de factuur van mei kan bijvoorbeeld niet meer uitgesteld worden.

Is geen van deze bovenstaande voor jou van toepassing, dan is het het beste om contact met onze financiële afdeling op te nemen. Zij zijn alleen telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur via het gratis telefoonnummer 0800 0402.