Skip to main content

Goedemorgen KPN,

Ik heb via de service medewerker (naam bij mij bekend) als tegemoetkoming in de slechte WIFI verbindingen in huis, 2 superwifi thuisgestuurd gekregen (waarvoor dank!) maar ik krijg nu een factuur die we niet hadden afgesproken!

Het aanbod was - waar ik mee akkoord ben gegaan - 2  keer Super WIFI - zonder bijbetaling. Nu krijg toch een factuur a 100 euro. Dit was niet de afspraak. 

Graag een passende oplossing, overeenkomstig onze telefonische afspraak!

mvg Bart 

 

Als je via de wifi manager https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login een test doet en de snelheid is niet acceptabel, krijg je via KPN inderdaad gratis versterkers. Ik ben bang dat de medewerkers een optie via de webshop heeft aangevinkt. Vul je profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken. Door drukte kan het helaas even duren.


Hallo @Bart1971, bedankt voor je bericht. Het is helaas erg druk op het forum, vandaar nu pas een bericht vanuit KPN. Als er een afspraak met jou is gemaakt voor gratis versterkers, dan moet dat natuurlijk ook nagekomen worden. Als je jouw profiel zou willen invullen, dan kan ik voor je kijken naar een oplossing.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!