Skip to main content

Op 28 mei ben ik overgestapt naar een andere internet- en tv-provider en dat is door KPN ook bevestigd. Krijg nu echter een nieuwe factuur voor juni binnen terwijl ik eigenlijk een eindfactuur had verwacht. Graag controle door KPN of alles wel correct verwerkt is.

Het heeft elkaar dus gekruist. Maw de faktuur is gemaakt net voor het abonnement stopte. De  volgende is dan de slotnota.


Hi @Ewout9, net als @Joep1965 heb ik het vermoeden dat je opzegging en de factuur elkaar nét hebben gekruist, maar ik kijk het uiteraard graag even na zodat we zeker weten dat er niets iets anders speelt!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Is ingevuld Maja


Bedankt @Ewout9!

Je contract is beëindigd per 28-05 dus dit is helemaal goed gegaan. Een factuur wordt altijd een aantal dagen voor de publicatiedatum (02-06) klaargezet, dit zal elkaar dus inderdaad net hebben gekruist. Je zult met de slotfactuur die begin juli gepubliceerd wordt, dit volledige factuurbedrag én een klein beetje van de vorige factuur van ons terugkrijgen, aangezien de periode 28 mei tot en met 1 juni daar op in rekening is gebracht.

Gaat goed komen dus :blush:


Oke!