Skip to main content

ik zou graag mijn factuur weer in pdf bestand ontvangen 

groet Jack Vlak

Ik zou ook graag weer gewoon een mail willen krijgen met de factuur. KPN heeft echter besloten dit niet meer te doen. Ik heb hier volop naar gezocht en steeds weer was de conclusie dat de facturen alleen via Mijn KPN te zien zijn.

Blijf dit toch vreemd vinden. Facturen op papier niet meer sturen snap ik. Te veel kosten en milieubelasting, maar een mail met PDF kost weinig en ik kan gewoon zonder apart ergens in loggen meteen mijn factuur inzien.


Ik heb het via Twitter geregeld dat ik weer de factuur via de mail krijg als bijlage. Dus het kan wel.


Hier idem want nu is het waardeloos en factuur in e mail werkte echt prima.

Thuis krijg ik gelukkig nog via e mail maar mobiel dus niet meer.

 


OK, het kan dus toch nog wel. Ik heb geen Twitter of dat soort zaken.

Wellicht dat een moderator op dit forum het kan regelen? Het komt niet op een week aan. Maar gewoon weer via de mail de facturen krijgen, vind ik erg prettig en eigenlijk ook normaal.


Zelf heb ik een hele poos geleden gevraagd om de facturen weer als bijlage te krijgen, hetgeen geschiedde. In de mail van de thuisfactuur over september 2021 staat een opmerking dat de factuur als bijlage stopt en ik deze terug kan vinden in MijnKPN. Ik ben benieuwd naar de mail in oktober of de thuisfactuur er dan nog bij zit als bijlage in PDF.

Bij mijn mails over mijn 2 mobiele facturen staat de opmerking er niet bij en gewoon een PFD-bijlage.

 


OK, het kan dus toch nog wel. Ik heb geen Twitter of dat soort zaken.

Wellicht dat een moderator op dit forum het kan regelen? Het komt niet op een week aan. Maar gewoon weer via de mail de facturen krijgen, vind ik erg prettig en eigenlijk ook normaal.

Hoi @Paulllus dit kan niet (meer) via het forum geregeld worden. De moderators zullen je hiervoor naar klantenservice via telefoon (0800-0402) of de chat verwijzen.
Voor de chat ga je naar www.kpn.com/service , kies je een onderwerp en dan naar “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”. Dan vind je de chat beneden op de pagina.
Open op werkdagen van 8-20 uur, zaterdags van 8-17 uur en op zon- en feestdagen gesloten.


Een moderator kan of kon dit wèl regelen, is voor mij toentertijd ook door hen geregeld.

 


Hoi Allemaal en @ Moderatoren,

Ook ik zou graag mijn factuur weer in pdf bestand ontvangen.
Mijn boekhouder zou dat erg waarderen.


Hallo @genetic , aan je vraagstelling en je profiel te zien ben je een zakelijke gebruiker, dan kun je beter even de zakelijke hlpdsk bellen, 0800 0403.

Â