Skip to main content

Heb van KPN een mail gekregen met de factuur die binnenkort wordt afgeschreven, maar deze is iets hoger dan wat ik gewend ben. Heb geen mail kunnen vinden dat de factuur hoger wordt vanwege inflatie of hogere kosten van KPN. Ben ik de enige die dit vreemd vind?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Kunt u op mijn KPN de specificatie van de factuur inzien?


Heb van KPN een mail gekregen met de factuur die binnenkort wordt afgeschreven, maar deze is iets hoger dan wat ik gewend ben. Heb geen mail kunnen vinden dat de factuur hoger wordt vanwege inflatie of hogere kosten van KPN. Ben ik de enige die dit vreemd vind?

Dan moet u het 2de blad van de vorige factuur vergelijken met de factuur. Welk verschil ziet u? Waar komt het prijsverschil door?


Bedankt voor jullie reacties.

Ik zie alleen dat de abonnement kosten met bijna 2,6% zijn gestegen, geen verdere specificaties. 


Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Ik zie alleen dat de abonnement kosten met bijna 2,6% zijn gestegen, geen verdere specificaties. 

@Marc1975. Dat zal dus de inflatiecorrectie zijn. Is elk jaar per oktober. Je betaalt je abonnement vooruit, dus nu is het de abonnementskosten voor oktober en de specificatie van afgelopen periode.

Zie kpn.com/inflatie.


Bedankt voor jullie reacties.

Ik zie alleen dat de abonnement kosten met bijna 2,6% zijn gestegen, geen verdere specificaties. 

Alles is verder hetzelfde? De naam van het abonnement ook? Welk abonnement heeft u? Wat koste het eerst en wat kost het nu?


Lekker dit, @Marc1975 .

Een topic "kapen” met ook een héél ander onderwerp. Dat wordt met reageren wel lastig….


...


Bedankt Peter,

Had ik ook wel verwacht, maar verwacht wel dat als een bedrijf het abonnement verhoogd ze dit ook communiceren via de mail. Dit komt erg onbetrouwbaar over.Als ze het verder gaan verhogen ga ik wel kijken bij de concurrentie. 


@Marc1975.
Een inflatiecorrectie wordt niet gezien als abonnementsverhoging. KPN schiet er namelijk niks mee op. Het is een correctie op prijsstijgingen.


Als de inflatiecorrectie 2,1% is hoe kan KPN dan bijna 2,6% berekenen?

Ze weten volgens mij niet eens hoe een rekenmachine werkt.


Als de inflatiecorrectie 2,1% is hoe kan KPN dan bijna 2,6% berekenen?

Ze weten volgens mij niet eens hoe een rekenmachine werkt.

Welk abonnement heeft u nu? En wat betaald u daarvoor?


Tv +internet en ik betaalde €62,50 en nu €64,12. Daarnaast via KPN een mobiele abonnement van €14,44.


Welkom op het forum @Marc1975 Zie dat dat je al een paar antwoorden hebt gekregen van mede-users. De inflatiecorrectie waar zij het over hebben volgt echter pas per 1 oktober voor de mobiele abonnementen. Meer lees je daarover op: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/tarieven/inflatiecorrectie.htm. Deze inflatiecorrectie is enkel van toepassing op de mobiele abonnementen.
 
De verhoging voor het internet en tv abonnement is al per 1 juli het geval. Daar is in mei 2020 communicatie per e-mail over gestuurd. Eventueel kun je ook nog meer informatie lezen via: https://forum.kpn.com/internet-9/prijswijzigingen-kpn-2020-497130


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 


Alles is duidelijk.Dank daarvoor.