Skip to main content
Geachte meneer/mevrouw,

Zoals u op het onderstaande foto kunt zien mijn maandelijkse abonnement kosten zouden€ 15,00 moeten zijn plus €10,00 telefoon kosten. Mijn rekening zou dan €25,00 per maand moeten zijn. Echter  ontvang ik elke maand een rekening van €30,00. Hierbij staat dat mijn maandelijkse kosten €20,00 zijn.
Ik heb gebeld en ze zouden dit in orde maken maar dat hebben ze nog niet gedaan.
Wilt i zo vriendelijk zijn om dit voor uit te zoeken en in orde maken?
*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Snezana

Welkom op het KPN Forum. Niet fijn dat abonnementskosten hoger zijn dan verwacht en jammer dat een telefonisch besproken wijziging kennelijk nog niet is doorgevoerd. Helaas zie ik geen foto terug van wat je bedoelt, ik wil je vragen om als je wel foto's plaatst, voorzichtig te zijn met wat je publiekelijk plaatst, Let er op dat je geen privacygevoelige gegevens openbaar stuurt. 

Een verschil van € 5 in abonnementskosten, ontstaat meestal doordat KPN Husselkorting nog niet actief is. Heb je ook een KPN Thuisabonnement en heb je je aangemeld voor KPN Hussel? Om dit verder voor je na te kijken, wil ik je vragen om je gegevens in te vullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Dan kan ik je abonnement en factuur opzoeken. 


Gedaan! 
Alvast bedankt! 


Bedankt voor het aanvullen van de gegevens. Ik zie dat je mobiele aansluiting nog niet is aangemeld voor de KPN Husselvoordelen, mijn tip om je aan te melden had je dus nog niet opgevolgd. Ik heb de mobiele aansluiting nu alsnog voor je aangemeld voor KPN Hussel, deze aanmelding is direct verwerkt, dus vanaf vandaag ontvang je maandelijks € 5 extra korting op je mobiele aansluiting. 

Op jouw adres is sinds 28 juli een KPN Thuisabonnement actief, eerder dan die datum had je je niet kunnen aanmelden voor KPN Hussel en dus ook geen Husselkorting kunnen aanvragen. Als extra tegemoetkoming, zal ik de KPN Husselkorting voor de periode 28 juli t/m heden aan je vergoeden. Dit komt neer op een bedrag van € 7. Op je volgende of daaropvolgende mobiele factuur wordt dit automatisch verrekend. Ik hoop je hiermee meer toelichting en een passende oplossing te hebben gegeven. Mochten er nog vragen over zijn, stel die gerust. :slight_smile:


Reageer